تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 11:57
کد خبر : 97665

لیگ‌برتر تنیس ساحلی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی آغاز شد

لیگ‌برتر تنیس ساحلی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی آغاز شد

جارستان-ایرنا:مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور ۱۸ تیم از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد. در این دوره از مسابقات کشوری استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه

جارستان-ایرنا:مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور ۱۸ تیم از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

در این دوره از مسابقات کشوری استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه تیم هشتم تا دوازدهم خرداد ماه با هم رقابت خواهند کرد.

در گروه یک این مسابقات منطقه آزاد انزلی ۱، انبوه سازان شیانی،‌ آکادمی تنیس سدید، ایمان و قوی سپید و در گروه ۲ نیز تیم های آستانه ۲، مچ پوینت و محصولات کشاورزی محمدزاده با یکدیگر رقابت می کنند.

همچنین در گروه ۳، گردشگری دکتر بسکی، لاهیجان، آستانه ۱ و منطقه آزاد ۲ و در گروه ۴ بازرگانی محمد نژاد ، آکادمی تنیس هانی ، موج شکن ، خراسان شمالی و دفتر اسناد رسمی ۹۴ لنگرود ب ه مصاف هم در زمین ماسه ای خواهند رفت.

لازم به ذکر است از کلیه ورزشکاران حاضر در این رقابتها توسط کمیته برگزاری مسابقات تست پی سی آر (pcr) گرفته شد و تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی و به صورت محدود می توانند در این مجموعه ورزشی حضور یابند.

در این رقابتها از استان گیلان تیم های لاهیجان با حضور پیمان شبرو غلامی ،اکبر زارع و صدرا کنعانی ، تیم منطقه آزاد ۱ با امین فرحبد نیا ، سید مهدی حسینی ، کامبیز درویش نژاد ، تیم منطقه آزاد ۲ با فراز فرحبد نیا ، شاهین پناهی و روزبه ابراهیمی و تیم آکادمی تنیس هانی با سعید رضایی، آریا پرتوی، تهمتن وکیل منفرد و آرتین تحویلداری حضور دارند.

علاوه بر این تیم دفتر اسناد رسمی ۹۴ لنگرود با امین بلوکی ، اردلان اصمعی ، الیاس حیدری ، محمد نیازمند ،  تیم آستانه ۱ با کیانوش کریمی ، سهیل انجم روز ، سعید حیدری و ناصر شعبانی ، تیم آستانه ۲ با خزان صدیقی ، آرمان جوادی ، رضا وخشور و سجاد فکری ، تیم انزلی با حمید عسگری ، رحیم آرش ، سامی داوطلب و ایثار جفرودی ، تیم قوی سپید با امین فرمان زاده ، محمد علی بلوطی و مصطفی براری ضیابری و تیم آکادمی تنیس سدید با کمیل سدید ، بهرام یوسفی و نوژن ناعمی با رقیبان خود رودرو می شوند.

مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با گنجایش ۱۵۰۰ تماشاگر بزرگترین و مجهزترین مجموعه ساحلی از نوع خود در ایران است. این مجموعه ورزشی سال ۱۳۹۶ رسما مورد بهره برداری قرار گرفت .

ساختمان این مجموعه ورزشی که با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال طراحی و ساخته شده دارای بخش های مختلفی همچون اتاق رختکن بازیکنان و مربیان، اتاق ماساژ، اتاق داوران، جایگاه مهمانان ویژه، اتاق خبرنگاران، اتاق کمک های اولیه، آزمایش دوپینگ، اسکوربرد، سیستم نور استاندارد و سرویس های بهداشتی در فضایی به مساحت ۴۴۶ متر می باشد و بهره مندی از دید رو به دریای خزر، تفکیک مسیرهای ورودی ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزیت های این مجموعه ورزشی است.
این مجموعه ورزشی به یکی از کانون های ورزش های ساحلی ایران تبدیل و تاکنون در این مجموعه مسابقات فوتبال، والیبال، کشتی، هندبال، ورزشهای رزمی و قویترین مردان در سطوح استانی و قهرمانی کشور برگزار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.