تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 17:31
کد خبر : 97465

ملوانان در بندرانزلی میزبان فجر سپاسی شیراز خواهد بود

ملوانان در بندرانزلی میزبان فجر سپاسی شیراز خواهد بود

جارستان-ایرنا:تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور میزبان فجر سپاسی شیراز است. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه اظهار داشت: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فجر سپاسی شیراز عصر روز چهارشنبه هفته جاری (فردا) در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو

جارستان-ایرنا:تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور میزبان فجر سپاسی شیراز است.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه اظهار داشت: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فجر سپاسی شیراز عصر روز چهارشنبه هفته جاری (فردا) در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

عیرضا وهابی افزود: این دیدار به میزبانی تیم فوتبال ملوان و در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود و ملوانان در یک بازی خانگی باید مقابل تیم قدرتمند و مدعی فجر سپاسی شیراز قرار گیرند که این تیم هم اینک وضعیت مناسبی در جدول رده بندی دارد.

وی ادامه داد: تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فجر سپاسی شیراز با کسب ۴۰ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۳۳ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وی به دیدارهای سایر نمایندگان گیلان در این لیگ اشاره و بیان کرد: همچنین تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان در دیداری همزمان باید در سیرجان مقابل تیم آرمان گهر قرار گیرد که امیدواریم این نماینده گیلان نیز در این بازی خارج از خانه موفق به کسب امتیاز شود.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور با کسب ۳۲ امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد و آرمان گهر سیرجان نیز با ۳۰ امتیاز چهاردهم قرار است.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول نیز در هفته بیست و ششم این رقابت ها باید عصر روز پنجشنبه هفته جاری ششم خرداد ماه ، در یک دیدار خانگی در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول کشور، تیم چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در مکان شانزدهم و تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ۳۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.