تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 10:04
کد خبر : 97232

معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد زرد شدن ۹ شهرستان گیلان/ واکسن بدون ثبت نام تزریق نمی شود

معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد زرد شدن ۹ شهرستان گیلان/ واکسن بدون ثبت نام تزریق نمی شود

جارستان-ایسنا:معاون علوم پزشکی گیلان، افزایش شهرستان های زرد را به معنی بی توجهی به پروتکل های بهداشتی ندانست و افزود: هرچقدر پروتکل های بهداشتی را بیشتر و بهتر رعایت کنیم، به سمت وضعیت آبی می رویم. آبتین حیدرزاده، با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ شهرستان زرد و هفت شهرستان نارنجی

جارستان-ایسنا:معاون علوم پزشکی گیلان، افزایش شهرستان های زرد را به معنی بی توجهی به پروتکل های بهداشتی ندانست و افزود: هرچقدر پروتکل های بهداشتی را بیشتر و بهتر رعایت کنیم، به سمت وضعیت آبی می رویم.

آبتین حیدرزاده، با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ شهرستان زرد و هفت شهرستان نارنجی داریم.

وی افزایش شهرستان های زرد گیلان را به معنی بی توجهی به پروتکل های بهداشتی ندانست و افزود: هرچقدر پروتکل های بهداشتی را بیشتر و بهتر رعایت کنیم، به سمت وضعیت آبی می رویم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در برخی از شهرستان ها، یادآور شد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها همراه با اداره صمت و اتاق اصناف نسبت به افزایش بازرسی ها از مشاغل اقدام کنند.

حیدرزاده، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار جدید کرونایی بستری شدند، گفت: هم اکنون ۳۹۲ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۹۹ بیمار وخیم است.

وی از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد ۷۰ سال به بالای ساکن در مناطق شهری باید با مراجعه به سامانه «salamat.gov.ir» برای دریافت واکسن ثبت نام کنند و بدون اخذ نوبت امکان تزریق وجود ندارد؛ البته واکسن در استان به اندازه کافی موجود است و مردم نگران کمبود واکسن نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.