تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 18:22
کد خبر : 97112

۲ ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی پرروش اندام دعوت شدند

۲ ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی پرروش اندام دعوت شدند

جارستان-ایرنا:رئیس هیات بدنسازوی و پرورش اندام گیلان گفت: ۲ روزشکار این استان به اردوی تیم ملی بادی بلدینگ و فیزیک کشور دعوت شدند. دانیال خاتمی فر عصر پنجشنبه اظهار داشت: از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، زبده ترین ورزشکاران رشته های فیزیک و بادی بیلدینگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه

جارستان-ایرنا:رئیس هیات بدنسازوی و پرورش اندام گیلان گفت: ۲ روزشکار این استان به اردوی تیم ملی بادی بلدینگ و فیزیک کشور دعوت شدند.

دانیال خاتمی فر عصر پنجشنبه اظهار داشت: از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، زبده ترین ورزشکاران رشته های فیزیک و بادی بیلدینگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه سینا شریف واجاری و حسن مرتضوی از استان گیلان نیز در این اردو حضور می یابند.

وی افزود: اردوی انتخابی تیم های ملی فیزیک و بادی بیلدینگ از روز هفتم خرداد ماه سال جاری در تهران برپا می شود که سینا شیرف واجاری ورزشکار شایسته استان گیلان در رشته فیزیک و حسن مرتضوی دیگر ورزشکار ارزنده این استان در رشته بادی بیلدینگ در اردوی تیم ملی حضور می یابند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی بدنسازی در رشته های بادی بیلدینگ و فیزیک برای حضور در رقابت‌های جهانی در تهران برپا می شود که امیدواریم هر ۲ ورزشکار شایسته استان گیلان که در این اردو حضور می یابند، به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابت های جهانی شرکت کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرروش اندام گیلان بیان کرد: رشته های بادی بیلدینگ و فیزیک زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی هستند که در رشته فیزیک ورزشکاران بر اساس اندازه قد و در رشته بادی بیلدینگ بر اساس وزن با هم رقابت می کنند.

خاتمی فر خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان در رشته های مختلف بدنسازی و پرورش اندام از ورزشکاران شایسته و ارزنده ای برخوردار است که این ورزشکاران هر ساله در رقابت های مختلف داخلی و برون مرزی مقام و مدال های ارزشمندی را کسب می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.