تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 11:38
کد خبر : 94862

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ آغاز تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۸۰ در گیلان

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ آغاز تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۸۰ در گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال علیه کرونا در استان گیلان خبر داد. دکتر آبتین حیدرزاده در نشست کمیته واکسیناسیون کووید- ۱۹، با اشاره به انجام فاز اول واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: فاز دوم واکسیناسیون در استان از روز سه شنبه آغاز و واکسن کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال علیه کرونا در استان گیلان خبر داد.

دکتر آبتین حیدرزاده در نشست کمیته واکسیناسیون کووید- ۱۹، با اشاره به انجام فاز اول واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: فاز دوم واکسیناسیون در استان از روز سه شنبه آغاز و واکسن کرونا به افراد بالای ۸۰ سال تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: آغاز واکسیناسیون فاز دوم کرونا فقط برای افراد بالای ۸۰ سال خواهد بود و در اکثر شهرها و روستاهای استان، پرونده الکترونیک این افراد در اختیار مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت قرار دارد که از طریق تلفن و از مرکز بهداشت با آنها تماس گرفته شده و در روز و ساعت مشخص برای تزریق واکسن کرونا دعوت می‌شوند.

حیدرزاده ادامه داد: احتمالا تعدادی از این گروه در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت پرونده الکترونیک سلامت نداشته باشند که در این خصوص همه مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای تابعه استان، شماره تلفنی را اعلام تا افراد بالای ۸۰ سال که با آنها تماس گرفته نشده، با آن شماره تلفن تماس گرفته و اطلاعات آنها جهت واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه فاز دوم واکسیناسیون کرونا در استان آغاز می شود و کار ثبت نام، افراد بالای ۸۰ سال انجام خواهد شد و هیچ گونه مراجعه حضوری برای این گروه از عزیزان به مراکز بهداشتی و درمانی نخواهیم داشت و اطلاعات به صورت تلفنی اخذ و ثبت می‌شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.