تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 12:23
کد خبر : 94228

بیمه سلامت انزلی برای انعقاد قرار داد با کلیه پزشکان اعلام آمادگی کرد

بیمه سلامت انزلی برای انعقاد قرار داد با کلیه پزشکان اعلام آمادگی کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس بیمه سلامت بندرانزلی از اعلام آمادگی این بیمه برای انعقاد قرارداد با تمامی پزشکان و دندانپزشکان شهرستان خبر داد و اظهار داشت :این اداره آماده همکاری با تمامی پزشکان عمومی ، متخصص ، فوق تخصص ، فلو شیپ و دندان پزشکان (غیر طرف قرارداد) شهرستان است. “جمشید حسنی پور

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس بیمه سلامت بندرانزلی از اعلام آمادگی این بیمه برای انعقاد قرارداد با تمامی پزشکان و دندانپزشکان شهرستان خبر داد و اظهار داشت :این اداره آماده همکاری با تمامی پزشکان عمومی ، متخصص ، فوق تخصص ، فلو شیپ و دندان پزشکان (غیر طرف قرارداد) شهرستان است.

“جمشید حسنی پور ” روز یکشنبه اظهار داشت: در صورت عدم تمایل پزشکان و دندانپزشکان به انعقاد قرارداد ، با دریافت نام کاربری و کلمه عبور نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان ، دندانپزشکان و ماماها میسر خواهد بود .

وی تاکید کرد : این اقدام به منظور رفاه حال مردم و پشتیبانی هرچه بیشتر از پزشکان انجام شده و با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک و با پرداخت به روز مطالبات همراه خواهد بود .

وی اضافه کرد: با اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، بیمار با ارائه کد ملی و دریافت شناسه رهگیری می تواند در مراکز درمانی کلیه خدمات تحت پوشش را دریافت نماید .

۳۰ هزار و ۸۸۱ نفر در شهرستان بندرانزلی در پنج صندوق بیمه ای کارکنان دولت ، ایرانیان ، بیمه همگانی ، روستائیان و سایر اقشار تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند و از خدمات ارائه شده توسط ۶۷ پزشک ، ۲۲ داروخانه ، شش موسسه تصویر برداری پزشکی ، پنج آزمایشگاه ، هفت موسسه فیزیوتراپی ، پنج مرکز خدمات جامع سلامت ، یک درمانگاه و یک بیمارستان طرف قرارداد ، استفاده می کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.