پیکسی فاکس بازیگر زن فیلم های مستهجن به ایران آمد پیکسی فاکس Pixee Fox پورن استار معروف به دلیل عمل زیبایی به ایران سفر کرده است .

حضور مدل های زن معروف دنیا در ایران برای عمل زیبایی این روزها شنیده میشود و پیکسی فاکس نیز برای عمل زیبایی به ایران سفر کرده است .

پیکسی فاکس بازیگر زن فیلم های مستهجن به ایران آمد

پیکسی فاکس

پیکسی فاکس مدل معروف یا بهتر است بگوییم پورن استار معروف برای عمل زیبایی به ایران سفر کرده است و سفر پیکسی فاکس به ایران توسط سالومه سیدنیا مجری زن من و تو اعلام شده است .

پورن استار زن معروف که از جمله افرادیست که به شدت در بدن خود دست میبرد و هر روز بدنش را به گونه ای تغییر میدهد این بار برای جراحی زیبایی خود به ایران آمده است .

پیکسی فاکس Pixee Fox مدل سوئدی که به بازی در فیلم های مستهجن و پورن نیز مشغول است در شهری در سوئد به دنیا آمد .

پیکسی فاکس به خاطر کمر باریک خود در دنیا شهرت دارد و وی میتواند با فشار دادن کمرش آن را در دستان خود بگیرد و کمر پیکسی فاکس بسیار مورد توجه جهانیان است .

پیکسی فاکس بازیگر زن فیلم های مستهجن به ایران آمد

کمر پیکسی فاکس

فیلم های پورن از خاصیت کمر باریک و سینه های بزرگ پیکسی فاکس استفاده کرده و توانسته اند پیکسی فاکس را جزو مدل های برتر البته در پورن کنند .

پیکسی فاکس عقیده دارد که بدنش بوم رنگی است و زندگی گالری که در آن با تغییرات روی بدنش خود را در گالری به نمایش میگذارد .

عکس های برهنه پیکسی فاکس به شدت در اینترنت یافت میشود و شاید همین ایده بوم رنگی بودن بدن پیکسی فاکس دلیلی برای نمایشی عکس برهنه پیکسی فاکس در اینترنت و در فیلم های پورن بوده است .

اخیرا این مدل برای تغییر دیگری در بدنش به ایران سفر کرده تا این بار خود را به شکل دیگری دربیاورد و به نمایش بگذارد .

سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو خبر حضور پیکسی فاکس در ایران را داده است .

پیکسی فاکس بازیگر زن فیلم های مستهجن به ایران آمد

پیکسی فاکس

سالومه سیدنیا این خبر را در برنامه سالی تاک شبکه من و تو اعلام کرده است و دلیل حضور پیکسی فاکس در ایران را عمل زیبایی مطرح کرده است .

سینه های پیکسی فاکس که از سایز غیر عادی و بزرگی برخوردار است گفته میشود در ایران تزریق سینه را انجام داده است .

پیکسی فاکس بازیگر زن فیلم های مستهجن به ایران آمد

سینه و کمر پیکسی فاکس

پیکسی فاکس هم ویدیو و عکس هایی از عمل زیبایی خود که گفته میشود بر بینی وی انجام شده منتشر کرده است .

منبع   www.avaliha.ir