تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 18:46
کد خبر : 93973

شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ گیلان نزدیک به چهار برابر شد

شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ گیلان نزدیک به چهار برابر شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان گفت: هم اکنون ٩٨٠ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان گیلان بستری بوده و ۱۲۵ بیمار نیز بدحال هستند که نسبت به اواخر اسفندماه پارسال نزدیک به چهار برابر شده است. دکتر حسن رخ شاد روز چهارشنبه اظهار داشت: ٢٢٠

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان گفت: هم اکنون ٩٨٠ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان گیلان بستری بوده و ۱۲۵ بیمار نیز بدحال هستند که نسبت به اواخر اسفندماه پارسال نزدیک به چهار برابر شده است.

دکتر حسن رخ شاد روز چهارشنبه اظهار داشت: ٢٢٠ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ دیروز در بیمارستان های گیلان بستری شدند که همه این آمارها نشان دهنده روند صعودی بیماری در این استان است.

وی با بیان اینکه در این شرایط از خروج غیرضروری از منزل باید خودداری شود، اضافه کرد: در صورت مشاهده علایم بیماری در اسرع وقت به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته بهداشتی مراجعه شود.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت استان گیلان با تاکید بر استمرار رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بیان داشت: در ماه مبارک و پربرکت رمضان باید از برگزاری دورهمی ها و پهن کردن سفره های افطاری اجتناب شود.

هم اکنون جز شهرستان رضوانشهر که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، بقیه شهرستان های استان گیلان قرمز هستند.

تعداد جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در ایران به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر و مجموع بیماران در کشور به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.