تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 15:48
کد خبر : 93631

پروژه ممیزی املاک نوین شهر رودبار انجام می شود

پروژه ممیزی املاک نوین شهر رودبار انجام می شود

جارستان: با امضای تفاهمنامه همکاری شهرداری رودبار و سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، اجرای این پروژه مهم شهری در رودبار با شیوه سرمایه گذاری کلید زده شد. به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، در دیداری که کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان و حبیبی شهردار رودبار داشتند، دو طرف به

جارستان: با امضای تفاهمنامه همکاری شهرداری رودبار و سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، اجرای این پروژه مهم شهری در رودبار با شیوه سرمایه گذاری کلید زده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، در دیداری که کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان و حبیبی شهردار رودبار داشتند، دو طرف به اجرای پروژه ممیزی املاک در این شهر به توافق رسیدند.

کاظم زاده با بیان اهمیت اجرای این پروژه برای توسعه شهری، خاطر نشان کرد: اولین اقدام برای تحقق اهداف توسعه ای مدیریت شهری، اجرای پروژه ممیزی املاک هر شهر است.

سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان سپس گفت: ممیزی املاک گامی مثبت و ارزشنمد برای به روز و به هنگام رسانی بانک اطلاعاتی املاک شهرداریها است و بر اساس قانون نوسازی و عمران شهر، شهرداریها مکلف به اجرای این طرح هستند.

کاظم زاده سپس خاطر نشان کرد: یکی از تعاریف مهم شهر هوشمند و توسعه یافته دارا بودن یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی است که ممیزی املاک پایه و اساس این سیستم محسوب می شود.

سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای گیلان: با توجه به شرایط و معضلات مالی و کمبود نقدینگی که شهرداریهای استان درگیر آن هستند سازمان همیاری شهرداریها با ارائه بسته ویژه سرمایه گذاری در حوزه برداشت و تتبیق اطلاعات شهر و به هنگام سازی آن و نیز استقرار سامانه های جامع شهرسازی و مالی برای شهرداریها گامی ارزشمند در جهت کمک به خودکفایی شهرداریها بعنوان اصلی ترین رسالت سازمان برداشته است.

حبیبی هم با استقبال از اجرای این پروژه در شهر رودبار گفت:
به روز رسانی اطلاعات مرتبط با املاک و مستغلات در واقع نوعی سرمایه گذاری برای توسعه شهری محسوب می شود
شهردار رودبار اشاره داشت: امیدوارم اجرای این قرارداد به روند توسعه شهر رودبار شتاب بخشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.