تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 22:52
کد خبر : 93222

شناسایی ۱۵ نفر با کرونای انگلیسی مثبت در گیلان

شناسایی ۱۵ نفر با کرونای انگلیسی مثبت در گیلان

جارستان به نقل از مهر؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی ۱۵ بیمار با کرونایی انگلیسی مثبت در استان، گفت: پنج شهرستان گیلان به این ویروس آلوده شده است. آبتین حیدرزاده با بیان اینکه متأسفانه ویروس کرونای انگلیسی در بسیاری از شهرهای استان گیلان پخش شده است، گفت: در حال حاضر

جارستان به نقل از مهر؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی ۱۵ بیمار با کرونایی انگلیسی مثبت در استان، گفت: پنج شهرستان گیلان به این ویروس آلوده شده است.

آبتین حیدرزاده با بیان اینکه متأسفانه ویروس کرونای انگلیسی در بسیاری از شهرهای استان گیلان پخش شده است، گفت: در حال حاضر ۱۵ کیس مثبت در استان شناسایی شده است.

وی ادامه داد: نمونه‌هایی از کرونای انگلیسی در شهرستان‌های رودبار، انزلی، رودسر، لنگرود و لاهیجان شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی با دقت و جدیت بیشتری، گفت: مردم باید بیشتر از گذشته رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه سرعت و قدرت انتقال ویروس کرونای انگلیسی بیشتر از ویروس کرونای ووهان چینی است، تأکید کرد: اگر یک نفر در خانواده به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا شود همه اعضای این خانواده درگیر خواهد شد.

حیدرزاده اضافه کرد: در زمینه واکسن کرونا نیز تاکنون ۱۱ هزار دُز واکسن به استان تحویل داده که بیش از ۸ هزار دُز معادل ۹۵ درصد واکسن‌ها تزریق شده است.

وی افزود: امروز نیز چهار هزار دُز واکسن کرونا تحویل مسئولان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.