تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 10:31
کد خبر : 93172

حدود ۵۰۰ بیمار سرپایی مبتلا به کووید ١٩ در گیلان شناسایی شد

حدود ۵۰۰ بیمار سرپایی مبتلا به کووید ١٩ در گیلان شناسایی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۰ بیمار سرپایی مبتلا به کووید ١٩ در این استان تشخیص داده شد. دکتر آبتین حیدرزاده شامگاه شنبه در این مورد افزود: همچنین در این مدت بیش از ١١٠ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری شدند.

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۰ بیمار سرپایی مبتلا به کووید ١٩ در این استان تشخیص داده شد.

دکتر آبتین حیدرزاده شامگاه شنبه در این مورد افزود: همچنین در این مدت بیش از ١١٠ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از۴۵۰ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند که افزون بر ٧٠ نفر آنها در وضعیت وخیم و تحت مراقبت های ویژه به سر می برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: هم اکنون آمار بیماران سرپایی کرونایی اوج گرفته است که از جمله علل این شرایط، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است که از نیمه های اسفندماه این بی توجهی ها شدت یافت و در طول نوروز ادامه یافته است.  

دکتر حیدرزاده  از مردم خواست تا در صورت مشاهده علایم  کووید ۱۹ خود را ایزوله کنند و با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته یا به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی بیان داشت: اینکه نتیجه دید و بازدیدها،  دورهمی ها و سفرها چه خواهد شد را طی دو هفته آینده بررسی می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.