تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 18:28
کد خبر : 925

معامله بیش از ۱۳ میلیون سهم در معاملات بورس رشت

معامله بیش از ۱۳ میلیون سهم در معاملات بورس رشت

جارستان- مدیر تالار منطقه‌ای بورس رشت گفت: در معاملات امروز بورس رشت ۱۳ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۱۴ سهم داد و ستد شد. محمدرضا مهران‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در مورد سهام مبادله شده در معاملات امروز بورس رشت اظهار داشت: ۱۳ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۱۴ سهم به ارزش ۳۳ میلیارد و

جارستان- مدیر تالار منطقه‌ای بورس رشت گفت: در معاملات امروز بورس رشت ۱۳ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۱۴ سهم داد و ستد شد.

محمدرضا مهران‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در مورد سهام مبادله شده در معاملات امروز بورس رشت اظهار داشت: ۱۳ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۱۴ سهم به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۲۶ ریال در معاملات امروز بورس رشت توسط ۳۱ شرکت کارگزاری داد و ستد شد.

وی گفت: از این میزان سهام داد و ستد شده ۴۹ درصد مربوط به خرید سهام بود که ارزش ریالی این سهام خریداری شده مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۲۴۳ ریال و به تعداد ۷ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۴۷۷ سهم بوده است.

مدیر تالار منطقه‌ای بورس رشت اعلام کرد: ارزش ریالی سهام فروخته شده مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۶۷ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۸۸۳ ریال و به تعداد ۶ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۶۳۷ سهم بوده است.

مهران‌فر خاطرنشان کرد: در معاملات امروز بورس رشت شرکت‌های فولاد خوزستان و ایران خودرو بیشترین تأثیر را در شاخص داشتند و در پایان روز شاخص کل با ۴۳ واحد افزایش به ۷۸ هزار و ۳۶۸ رسید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.