تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 12:03
کد خبر : 91053

استاندار در نشست با معلمان گیلان با حضور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛ اهتمام معلمان برای جلوگیری از آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت، موجب مباهات است

استاندار در نشست با معلمان گیلان با حضور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛ اهتمام معلمان برای جلوگیری از آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت، موجب مباهات است

چارستان: استاندار گیلان مجاهدت‌های شبانه‌روزی معلمان، مدیران و فرهنگیان برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت از زمان شیوع کرونا تا کنون را موجب سربلندی و مباهات خواند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع صبح امروز (پنجشنبه) در نشست با معلمان منتخب گیلان در حضور دکتر محسن حاجی

چارستان: استاندار گیلان مجاهدت‌های شبانه‌روزی معلمان، مدیران و فرهنگیان برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت از زمان شیوع کرونا تا کنون را موجب سربلندی و مباهات خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع صبح امروز (پنجشنبه) در نشست با معلمان منتخب گیلان در حضور دکتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، از تلاش‌های مجدانه معلمان به ویژه در سال تحصیلی گذشته و جاری که با چالش‌ها، آسیب‌ها و دشواری های ناشی از کرونا همچون بخش های دیگر مواجه بودند؛ قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه به واسطه مجاهدت‌های شبانه‌روزی معلمان، مدیران و فرهنگیان، آموزش هرگز تعطیل نشد، گفت: مدت زمانی که این عزیزان برای پیشگیری از آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت در این مدت صرف نموده و نیز در ادامه تا پایان شیوع بیماری اهتمام دارند؛ بیشتر از سنوات گذشته است که مایه سربلندی و مباهات شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان به نقش اثرگذار فرهنگیان فهیم و آگاه در کنار انجام وظایف خطیر خود در آگاهی بخشی عمومی و ترویج فرهنگ رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سلامت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان عزیز استان علیرغم قرارداشتن در شرایط سخت و دشوار برخی شهرستان‌ها به واسطه شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن، دست از ایفای نقش معلمی نکشیدند که ستودنی است.

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج این تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه به ارتقاء کیفیت آموزشی و نتایج مطلوب در آزمون پایان سال تحصیلی و کنکور سراسری منجر شود.
در این نشست شش نفر از معلمان منتخب استان به نمایندگی از جامعه فرهنگیان به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و دغدغه ها پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.