تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 23:44
کد خبر : 91017

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد؛ شبکه‌ شاد، نماد تحقق دولت الکترونیک / برقراری روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط در این سامانه ملی

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد؛ شبکه‌ شاد، نماد تحقق دولت الکترونیک / برقراری روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط در این سامانه ملی

جارستان: وزیر آموزش و پرورش شبکه شاد را نماد تحقق دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت که روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط در این سامانه ملی برقرار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محسن حاجی میرزایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با حضور استاندار، بیان

جارستان: وزیر آموزش و پرورش شبکه شاد را نماد تحقق دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت که روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط در این سامانه ملی برقرار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محسن حاجی میرزایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با حضور استاندار، بیان داشت: پیشرفت و تحول دغدغه همه جوامع است و ممکن‌ست در انتخاب موضوع پیشرفت دچار اشتباه شوند اما این دغدغه عمومی و مشترک همه جوامع است.

وی با اشاره به اجرای طرح «کوچ» افزود: در قالب اجرای این طرح توده بدنی ۱۳ میلیون دانش آموز اندازه گیری شده و به آنها خدمات مشاوره‌ای ارائه و هدفگذاری کردیم تا سه واحد درصد وزن دانش آموزان را متعادل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ارتباط زنده در شبکه‌ ملی شاد بین کاربران اعم از دانش آموزان، معلمان و مدیران مراکز آموزشی رد و بدل می‌شود،اظهار داشت: امروز شبکه‌ شاد به عنوان نماد تحقق دولت الکترونیک، بزرگترین عرصه‌ ارایه‌ خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است و این مهم در آینده بستر‌های جدیدتری در عرصه‌ آموزش مجازی در کشور ایجاد خواهد کرد.

حاجی میرزایی، شورای آموزش و پرورش را بالاترین شورای هر استان عنوان و اظهار کرد: کرونا نظام یادگیری را با بزرگترین چالش قرن مواجه کرد چرا که این ویروس تمامی ساز و کارهای ساخته شده را غیرفعال و ناکارآمد کرد.

وی با بیان اینکه بستر شبکه شاد زمینه ارتباط مداوم وزیر با مدیران مناطق و مدارس در سراسر کشور بوده و به‌تبع بین مدیران و معلمان نیز صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اقتصاد مقاوتی یعنی در مقابله با تکانه‌ها درمانده و منفعل نشویم و آموزش‌وپرورش این تهدید را به یک فرصت بزرگ برای نظام تعلیم و تربیت تبدیل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.