تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 18:59
کد خبر : 90901

استاندار گیلان در همایش تجلیل از سپرده‌گذاران خیّر و ارتباط تصویری با رئیس کمیته امداد کشور اظهار داشت؛ مردم گیلان در کمک‌های انسان‌دوستانه پیشتاز هستند / آگاهی‌بخشی‌های عمومی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بیشتر شود

استاندار گیلان در همایش تجلیل از سپرده‌گذاران خیّر و ارتباط تصویری با رئیس کمیته امداد کشور اظهار داشت؛ مردم گیلان در کمک‌های انسان‌دوستانه پیشتاز هستند / آگاهی‌بخشی‌های عمومی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بیشتر شود

جارستان: نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشتازی مردم استان در انجام کمک‌های انسان‌دوستانه و همکاری به همنوعان خویش گفت که لازم است با اطلاع رسانی گسترده، آگاهی‌بخشی‌های عمومی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بیش از پیش شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (سه‌شنبه) در همایش ترویج فرهنگ

جارستان: نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشتازی مردم استان در انجام کمک‌های انسان‌دوستانه و همکاری به همنوعان خویش گفت که لازم است با اطلاع رسانی گسترده، آگاهی‌بخشی‌های عمومی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بیش از پیش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (سه‌شنبه) در همایش ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت و تجلیل از سپرده‌گذاران خیّر و ارتباط تصویری با رئیس کمیته امداد کشور، در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خیران نیک اندیش اظهار داشت: قرض الحسنه، سنتی نیکو و برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام و نوع دوستی ملت ایران است و تلاش در راستای ترویج این فرهنگ ، اقدامی پسندیده به شمار می آید.

وی با یادآوری پیشتازی همیشگی مردم گیلان در مساعدت و همکاری به همنوعان خویش ادامه داد: آمارها گویای همکاری خوب مردم در انجام این فرهنگ و طرح های مشابه کمیته امداد است.

استاندار گیلان افزود: به سبب ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی مردم استان، لازم است با اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی‌های بیشتر و تبیین فزون‌تر فرهنگ اصیل و ارزشمند قرض الحسنه، این طرح پویاتر و شکوفاتر از قبل استمرار یابد.

دکتر زارع اضافه کرد: در چنین صورتی؛ این طرح نه فقط برای مساعدت و گره گشایی مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد، بلکه در راستای اشتغالزایی و ارتقاء سطح معیشت خانوارها هم مفید واقع می شود.

وی گفت که در راستای تقویت همراهی ها در اجرای این طرح، به تمامی دستگاه های دولتی تکلیف می شود که همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان ؛ خیران حاضر در این مراسم با اهداء لوحی از سوی استاندار گیلان تجلیل شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.