تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 10:48
کد خبر : 8998

ارزیابی کیفی ۵۰ درصد از جایگاه های CNGگیلان

ارزیابی کیفی ۵۰ درصد از جایگاه های CNGگیلان

جارستان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از ارزیابی کیفی ۵۰ درصد از جایگاه های CNG منطقه گیلان از ابتدای سال تاکنون خبر داد. علی اصغر عباسی،از ارزیابی کیفی ۵۰ درصد از جایگاه های CNG  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از ابتدای سال تاکنون خبر داد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان

جارستان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از ارزیابی کیفی ۵۰ درصد از جایگاه های CNG منطقه گیلان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

علی اصغر عباسی،از ارزیابی کیفی ۵۰ درصد از جایگاه های CNG  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان افزود:استان گیلان دارای ۹۶ باب جایگاه CNG است که از ابتدای سال تاکنون ۵۰ باب جایگاه CNG توسط واحد CNG منطقه مورد ارزیابی کیفی قرار گرفت.

وی ادامه داد:این ارزیابی از سال ۸۹ تاکنون و دو بار در سال و با رعایت شاخص هایی منطبق بر استانداردهای فنی و عملیاتی و با هدف رفع نواقص احتمالی از سویی و تعامل بیش از پیش با جایگاهداران به منظور ارائه کیفی تر خدمات سوخت رسانی به مردم صورت می گیرد.

عباسی تصریح کرد:ارزیابی عملکرد تعمیرات و نگهداشت تجهیزات، کمیت و کیفیت سوخت، رعایت موارد HSE ،نمای ساختمان، تجهیزات اداری و سکوها و در راس آن رضایتمندی مراجعین مورد ارزیابی بازرسان واحد CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان صورت گرفت که در پایان این بازدید تمامی موارد ارزیابی شده و نواقص موجود به مالکان و بهره برداران اعلام تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن نواقص اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:اکنون ۹۰ باب جایگاه  CNG در استان گیلان فعال است و با ۲۰۴ دیسپنسر و ۴۰۸ نازل به طور میانگین ۹۵۰ متر مکعب CNG  را در سطح استان عرضه می کنند.

 

ایسنا منطقه گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.