تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 19:10
کد خبر : 8973

فینال فوتبال ساحلی ایران -برزیل؛ تجدید قهرمانی به رنگ خلیج فارس

فینال فوتبال ساحلی ایران -برزیل؛ تجدید قهرمانی به رنگ خلیج فارس

جارستان-دو تیم فوتبال ساحلی ایران و برزیل امشب در چارچوب فینال مسابقات ساحلی جام بین قاره‌ای به مصاف هم می‌روند.  دو تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و برزیل امشب راس ساعت ۱۹:۳۰ در فینال رقابت‌های بین قاره‌ای به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود، تیم فوتبال ساحلی کشورمان در این

جارستان-دو تیم فوتبال ساحلی ایران و برزیل امشب در چارچوب فینال مسابقات ساحلی جام بین قاره‌ای به مصاف هم می‌روند.
 دو تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و برزیل امشب راس ساعت ۱۹:۳۰ در فینال رقابت‌های بین قاره‌ای به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود، تیم فوتبال ساحلی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها کار خود را در گروه B مسابقات با حضور تیم‌های آمریکا، مصر و روسیه آغاز کرد و به ترتیب توانست تیم‌های امریکا و مصر را با نتیجه‌های ۶بر۲ و ۴بر ۱ شکست دهد و تیم قدرتمند روسیه را نیز در ضربات پنالتی به زانو درآورد. ملی‌پوشان ساحلی کشورمان توانستند با این نتایج به عنوان سرگروه از گروه B مسابقات به دور بعد صعود کنند و در این مرحله باید به مصاف تاهیتی نایب قهرمان جهان و تیم دوم گروه A مسابقات می‌رفتند که توانستند در یک بازی پایاپای و پر تنش این تیم را با حساب ۸ بر ۶ شکست دهند و برای دومین بار به فینال این مسابقات راه پیدا کنند.

در مسابقه فینال تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان باید به مصاف برزیلی برود که در مرحله گروهی تمام بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته است و در مجموع توانسته ۲۶ گل در ۳ بازی ابتدایی خود به ثمر برساند و در مرحله نیمه نهایی با حساب ۷ بر صفر روسیه را از پیش رو بردارد.

این مسابقات به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و دیدار فینال راس ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود. تیم ملی کشورمان پیش از این در سال ۲۰۱۳  یک بار قهرمان این مسابقات شده است و تیم ملی برزیل نیز با وجود اینکه پیش از این فینال ۳ فینال دیگر را تجربه کرده است اما تنها یک بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

تیم فوتبال ساحلی روسیه با ۳ عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم این مسابقات است و باید در بازی رده‌بندی به مصاف تاهیتی برود.

باشگاه خبرنگاران جوان ؛

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.