تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 14:48
کد خبر : 89438

تکواندوکار گیلانی در تورنمنت بلغارستان حضور می یابد

تکواندوکار گیلانی در تورنمنت بلغارستان حضور می یابد

جارستان به نقل از ایرنا؛ آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی به همراه تیم ملی تکواندو ایران در تورنمنت بلغارستان حضور می یابد. رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه اظهار داشت: تیم ‌ملی تکواندو ایران برای حضور در تورنمنت بلغارستان روز ۱۴ اسفند ماه سال جاری عازم این کشور خواهد شد که آرمین هادی

جارستان به نقل از ایرنا؛ آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی به همراه تیم ملی تکواندو ایران در تورنمنت بلغارستان حضور می یابد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه اظهار داشت: تیم ‌ملی تکواندو ایران برای حضور در تورنمنت بلغارستان روز ۱۴ اسفند ماه سال جاری عازم این کشور خواهد شد که آرمین هادی پور نیز به عنوان یکی از هشت تکواندوکار ملی پوش ایران در این تورنمنت حضور می یابد.

محسن سترگی افزود: پس از اتمام تورنمنت بلغارستان ، تیم ملی تکواندو ایران به مدت هشت روز در وارنا تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و ۲ تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد که آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی نیز، تیم ملی را در این اردو همراهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که آرمین هادی پور در این تورنمنت بدرخشد و مقام شایسته ای را کسب کند و همچنین در اردوی مشترک تیم ملی با تیمهای اروپایی نیز قدرتمند ظاهر شود تا میزان آمادگی این تکواندوکار ملی پوش افزایش یافته و در نهایت با قدرت در المپیک توکیو حضور یابد.

وی تصریح کرد: این ملی پوش گیلانی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، اوایل امسال موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و افتخار دیگری را نصیب خود و ورزش ایران کرد، عنوان برترین ورزشکار دهه اخیر دانشجویان جهان را نیز به خود اختصاص داد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن و مدال طلای المپیک آزمایشی ریو اشاره کرد.

مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای نخستین در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، مدال نقره جام جهانی، مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا از دیگر عناوین و مدال های این ورزشکار گیلانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.