تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 21:52
کد خبر : 89382

چوکا تالش در دقایق پایانی نتیجه بازی را به بادران تهران واگذار کرد

چوکا تالش در دقایق پایانی نتیجه بازی را به بادران تهران واگذار کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور نتیجه بازی را برابر بادران تهران واگذار کرد. تیم های فوتبال چوکا تالش و بادران تهران عصر روز یکشنبه در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان به مصاف هم رفتند که

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور نتیجه بازی را برابر بادران تهران واگذار کرد.

تیم های فوتبال چوکا تالش و بادران تهران عصر روز یکشنبه در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بادران تهران با نتیجه پرگل چهار بر ۲ برابر چوکا تالش به برتری رسید.

این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال چوکا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش در ورزشگاه سردار جنگل رشت و در یک هوای ابری برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال چوکا تالش در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری دست یافت و کنعان طاهرنژاد بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۱۱ با یک ضربه سر دقیق، اولین گل این بازی و اولین گل چوکا را به ثمر برساند.

تیم فوتبال بادران تهران در اولین حمله خود پس از به ثمر رسیدن این گل، به گل مساوی دست یافت تا خوشحالی چوکایی ها فقط دو دقیقه ادامه یابد چون احسان پیرهادی بازیکن تیم فوتبال بادران تهران موفق شد در دقیقه ۱۳ گل اول تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال چوکا تاش همانند نیمه اول به گل دست یافت و سامان نورمحمدی کاپیتان این تیم در دقیقه ۴۸ و با یک ضربه شر زیبا توانست دومین گل چوکا را به ثمر برساند تا این تیم امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار سخت باشد.

اما تیم فوتبال بادران تهران در دقایق پایانی این مسابقه و در وقت تلف شده این دیدار به سه گل دست یافت تا تیم چوکا در دقایق پایانی نتیجه بازی را به بادران واگذار کند و متحمل یک شکست سنگین خانگی شود.

در دقیقه ۸۹ این بازی مرتضی خراسانی بازیکن تیم فوتبال بادران تهران دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود اما یک دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل، حسین اسلامی بازیکن بادران سومین گل تمیش را به ثمر رساند و در دقایق تلف شده نیز ایمان غلامی توانست چهارمین گل بادران را به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار را رضوان سرشار با کمک های حسین گلشنی و مهران مصطفوی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه کیوان محمدنژاد، بهزاد یوسفعلی پور، امیررضا غمناک و محمد فرامرزی از تیم چوکا تالش، ابوالفضل بابایی، علی خسروی و عرفان گلشنی از بادران تهران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش با ترکیب محمد فرامرزی، امیررضا غمناک، کنعان طاهرنژاد، امیرحسین صالحی، نادر هوشیار، کیوان محمدنژاد، ایمان شوریابی، علی مصفایی (دقیقه ۹۰ هانی نژادتمیمی)، سامان نورمحمدی، حمید خدابنده لو و بهزاد یوسفعلی پور (دقیقه ۶۵ علی امیری) رو در روی بادران تهران قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال باداران تهران با ترکیب عبدالصمد احمدی، پویا سیف پناهی، حسین شاه وردی، ایمان اکبری، علی خسروی (دقیقه ۸۰ دانیال جهانبخش)، رضا هاشمی (دقیقه ۵۸ ابوالفضل بابایی)، احسان پیرهادی (دقیقه ۸۰ حسین اسلامی)، مرتضی خراسانی (دقیقه ۹۰ عرفان گلشنی)، سیدامیر میربزرگی، ایمان غلامی و محمد رستمی مقابل تیم چوکا تالش قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم، بادران تهران با ۲۴ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقات می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان استان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.