تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 9:58
کد خبر : 88881

تصادف منجر به فوت و کشف کالای قاچاق در آستارا

تصادف منجر به فوت و کشف کالای قاچاق در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ سانحه رانندگی ۲ خودرو کوئیک و کامیون در آستارا سبب مرگ یک نفر شد و ماموران نیروی انتظامی این شهرستان محموله‌ای از ادکلن، کفش و مواد محترقه قاچاق را کشف کردند. رئیس جمعیت هلال احمر آستارا بیان کرد: قبل از ظهر امروز در حوالی روستای صیادلر محور آستار-اردبیل در پی

جارستان به نقل از ایرنا؛ سانحه رانندگی ۲ خودرو کوئیک و کامیون در آستارا سبب مرگ یک نفر شد و ماموران نیروی انتظامی این شهرستان محموله‌ای از ادکلن، کفش و مواد محترقه قاچاق را کشف کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا بیان کرد: قبل از ظهر امروز در حوالی روستای صیادلر محور آستار-اردبیل در پی تصادف ۲ خودرو کوئیک و کامیون، راننده خودروی سواری در دم جان باخت.

حسین خورشیدی خاطرنشان کرد: علت تصادف، از سوی عوامل ذیربط در دست بررسی است و خدمات هلال احمر تا پایان زمستان با استقرار روزانه پنج امدادگر در پایگاه ثابت محور آستارا – اردبیل ادامه دارد.

وی با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به مسافران توصیه کرد، در حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

کشف کالای قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: امروز ماموران انتظامی از یک باب انبار ۴۰۰ عدد ادکلن، ۳۶ جفت کفش و چهار هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی و قاچاق را کشف کردند و در این راستا یک متهم ۳۲ ساله دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

سرهنگ محمد نمازی افزود: لوازم قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال ارزش دارد و مردم، هر گونه موارد مشکوک به قاچاق کالا را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا – اردبیل از راه های ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و از مسیرهای پر تردد شمال ایران است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.