تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 18:14
کد خبر : 88823

تصادف مرگبار در محور آستارا – نمین

تصادف مرگبار در محور آستارا – نمین

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس جمعیت هلال احمر بندر مرزی آستارا از وقوع تصادف مرگبار در محور آستارا در غرب گیلان به نمین در استان اردبیل خبر داد. حسین خورشیدی، اظهار کرد: در پی تماس های مردمی و اطلاع رسانی درخصوص وقوع یک فقره تصادف در محور آستارا – نمین، نیروهای امدادی پایگاه صیادلر شهرستان آستارا

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس جمعیت هلال احمر بندر مرزی آستارا از وقوع تصادف مرگبار در محور آستارا در غرب گیلان به نمین در استان اردبیل خبر داد.

حسین خورشیدی، اظهار کرد: در پی تماس های مردمی و اطلاع رسانی درخصوص وقوع یک فقره تصادف در محور آستارا – نمین، نیروهای امدادی پایگاه صیادلر شهرستان آستارا به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه بین یک دستگاه کوییک با یک دستگاه کامیون بنز رخ داد، اضافه کرد: در حادثه فوق دو نفر دچار حادثه شدند که متاسفانه یک نفر(راننده ۴۱ سال) در محل حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا، با اشاره به اینکه تصادف فوق در منطقه صیادلر رخ داد، خاطرنشان کرد: عملیات امداد و نجات ساعت ۹ و ۵۳ دقیقه صبح امروز آغاز شد و ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه به پایان رسید.

خورشیدی اضافه کرد: دلایل این تصادف توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.