تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - 17:57
کد خبر : 8856

جریمه نقدی فوتبال ایران توسط فیفا به خاطر شعارهای مذهبی تماشاگران

جریمه نقدی فوتبال ایران توسط فیفا به خاطر شعارهای مذهبی تماشاگران

جارستان-فدراسیون بین المللی فوتبال فدراسیون ایران را به خاطر شعارهایی که تماشاگرانش در دیدار برابر کره جنوبی سر دادند و از دید این فدراسیون غیرقانونی بوده است، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد. برخی رسانه های خارجی امروز از رای صادر شده برای فوتبال ایران به خاطر شعار دادن تماشاگرانش در دیدار برابر کره جنوبی

جارستان-فدراسیون بین المللی فوتبال فدراسیون ایران را به خاطر شعارهایی که تماشاگرانش در دیدار برابر کره جنوبی سر دادند و از دید این فدراسیون غیرقانونی بوده است، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

برخی رسانه های خارجی امروز از رای صادر شده برای فوتبال ایران به خاطر شعار دادن تماشاگرانش در دیدار برابر کره جنوبی خبر دادند و تاکید کردند که فیفا جریمه ۴۵ هزار فرانکی را برای ایران در نظر گرفته است.

دلیل این جریمه نقدی برگزاری مراسم مذهبی در دیدار ایران و کره جنوبی و شعارهایی بوده است که تماشاگران در این دیدار سر داده اند. فدراسیون فوتبال ایران هنوز به این جریمه واکنشی نشان نداده است.

در خبری که یک روزنامه قطری نیز به آن پرداخته است تاکید شده که علاوه بر ایران کشورهای آرژانتین، آلبانی، کرواسی، کوزوو، پاراگوئه، استونی، او کراین، شیلی و برزیل  نیز به خاطر همین دلیل جریمه شده اند.

خبرگزاری مهر،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.