تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 22:18
کد خبر : 88268

کشف مواد محترقه جاساز شده در بار سبزی در رشت

کشف مواد محترقه جاساز شده در بار سبزی در رشت

جارستان: سخنگوی پلیس گیلان از کشف ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان رشت خبر داد. سرهنگ رسول زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت

جارستان: سخنگوی پلیس گیلان از کشف ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ رسول زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان مشخص شد، فردی در حال انتقال موادمحترقه غیرمجاز از یکی از استان‌های همجوار به شهرستان رشت است که بررسی موضوع در دستورکار قرار گرفت.

معاونت اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی خودروی نیسان متهم مورد نظر را در پوشش حمل بار سبزی حین تردد در ورودی شهر رشت متوقف کردند، گفت: ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ عدد موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی این خودرو کشف شد.

وی از معرفی متهم ۲۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۶۵ میلیون ریال برآورد کردند.

سخنگوی پلیس گیلان با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس از سه ماه تا یک سال برای افرادی که با هیاهو و جنجال موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شوند در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.