تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 11:20
کد خبر : 87939

رژه موتورسواران گیلانی به مناسبت سالروز ورود امام (ره)

رژه موتورسواران گیلانی به مناسبت سالروز ورود امام (ره)

جارستان به نقل از ایرنا؛ موتورسواران گیلانی همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن به کشور این لحظه را به صورت نمادین بازسازی کردند و با رژه در طول خیابان های رشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) را زنده کرده و گرامی داشتند. تعدادی از موتور سواران و دوچرخه سواران سپاه

جارستان به نقل از ایرنا؛ موتورسواران گیلانی همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن به کشور این لحظه را به صورت نمادین بازسازی کردند و با رژه در طول خیابان های رشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) را زنده کرده و گرامی داشتند.

تعدادی از موتور سواران و دوچرخه سواران سپاه قدس گیلان و هیات اتومیبلرانی و موتورسواری و نیز هیات دوچرخه سواری و بسیج ورزشکاران استان در این رژه حضور داشتند.

این موتورسواران و دو چرخه سواران با در دست داشتن پرچم های مقدس نظام جمهوری اسلامی رژه خود را از فرودگاه رشت آغاز کرده و در تعدادی از خیابان ها این شهر رژه خود را ادامه داده و سرانجام در گلزار شهدای رشت حضور یافته و با آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدار تجدید پیمان کردند.

۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ در میان استقبال بی نظیر مردم ایران که از سراسر کشور خود را به فرودگاه مهرآباد تهران رسانده بودند، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه هواپیمای حامل امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست که با ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن، انقلاب باشکوه ایران به ثمر نشست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.