تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 16:45
کد خبر : 87861

پرواز متفاوت سیمرغ فجر بر فراز گیلان

پرواز متفاوت سیمرغ فجر بر فراز گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ بار دیگر سیمرغ فجر بر فراز آسمان گیلان به پرواز درآمد اما این بار با توجه به دامنگیری جهانی کرونا نحوه اکران متفاوت خواهد بود و گیلانیان همزمانی اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را از پانزدهم بهمن ماه در سینما ۲۲ بهمن رشت به نحوی متفاوت

جارستان به نقل از ایرنا؛ بار دیگر سیمرغ فجر بر فراز آسمان گیلان به پرواز درآمد اما این بار با توجه به دامنگیری جهانی کرونا نحوه اکران متفاوت خواهد بود و گیلانیان همزمانی اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را از پانزدهم بهمن ماه در سینما ۲۲ بهمن رشت به نحوی متفاوت تجربه می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم بخش مسابقه ایران «سودای سیمرغ» این دوره از جشنواره با ۳۰ درصد ظرفیت سینما در رشت به‌نمایش درمی‌آید.
فیروز فاضلی افزود: جشنواره فیلم فجر برای ششمین سال است که همزمان با کشور در رشت نیز برگزار می شود اما این رویداد بزرگ سینمایی امسال به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا زمان‌بندی و اجرا می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت شهروندان و علاقه‌مندان سینما در اولویت است، افزود: از جمله تغییرات ایجاد شده در برگزاری این دوره جشنواره فیلم فجر استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینمایی است.
فاضلی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ۸۴۰ نفری سینما ۲۲ بهمن رشت ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حداکثر می‌توانیم پذیرای ۲۵۰ تماشاگر در هر سانس باشیم.

وی اظهار داشت: در عین حال برگزاری جشنواره فیلم فجر در رشت منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست و با توجه به شرایطی که ستاد ملی مدیریت کرونا تعیین کرده است، اقدام خواهد شد.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.