تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 11:44
کد خبر : 87662

نماز جمعه فردا در شهرهای نارنجی گیلان اقامه نمی شود

نماز جمعه فردا در شهرهای نارنجی گیلان اقامه نمی شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا دهم بهمن ماه در شهرهای نارنجی استان اقامه نمی شود. حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در این مورد اظهار داشت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تصمیم کمیته استانی با

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا دهم بهمن ماه در شهرهای نارنجی استان اقامه نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در این مورد اظهار داشت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تصمیم کمیته استانی با محوریت نماینده ولی فقیه در گیلان نماز جمعه این هفته در شهرهای با وضعیت نارنجی گیلان شامل لاهیجان، رودسر، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد برگزار نمی شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه فردا در بقیه شهرهای استان گیلان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود، اضافه کرد: نماز جمعه در رشت نیز به امامت آیت الله رسول فلاحتی برگزار خواهد شد.

در شرایط عادی نماز جمعه در ۳۵ شهر استان گیلان برگزار می شود. هم اکنون ۴۵۵ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.