تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 19:40
کد خبر : 87496

انهدام باند کلاهبرداری تلفنی در شهرستان لنگرود

انهدام باند کلاهبرداری تلفنی در شهرستان لنگرود

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “مجید نیکویی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی کلاهبرداری تلفنی از آنها توسط افرادی ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور پلیس قرار گرفت. وی

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مجید نیکویی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی کلاهبرداری تلفنی از آنها توسط افرادی ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه کارشناسان پلیس پلیس فتا با تحقیقات فنی ۳ متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، یکی از متهمان این پرونده‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود بیان داشت: ۲ همدست دیگر متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعدادی گوشی هوشمند و ساده، سیم‌کارت و سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از ۸۳ نفر با ارسال پیامک و تماس‌هایی مبنی بر برنده شدن آنها در مسابقات اعتراف کردند اذعان داشت: متهمان وجوه دریافتی از مالباختگان را پس از انتقال به کارت‌های عابر جعلی صرف خرید سکه و طلا، برنج، گوشی هوشمند می‌کردند.

سرهنگ نیکویی در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۳۲، ۳۷ و ۴۲ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگز به پیامک‌های غیرواقعی و پیشنهاد‌های واهی و عوام فریبانه توجه نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.