تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 19:53
کد خبر : 86709

تیم فوتبال چوکا تالش برابر فجر سپاسی شیراز پیروز شد

تیم فوتبال چوکا تالش برابر فجر سپاسی شیراز پیروز شد

تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر تیم فجر سپاسی شیراز پیروز شد. در این دیدار عصر روز دوشنبه تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه سه بر ۲ برابر تیم فجر سپاسی شیراز به برتری دست یافت تا علاوه بر کسب هر سه امتیاز این بازی، انتقام تیم

تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر تیم فجر سپاسی شیراز پیروز شد.

در این دیدار عصر روز دوشنبه تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه سه بر ۲ برابر تیم فجر سپاسی شیراز به برتری دست یافت تا علاوه بر کسب هر سه امتیاز این بازی، انتقام تیم ملوان بندرانزلی را از فجر سپاسی بگیرد.

این مسابقه، از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه تالش در ورزشگاه سردار جنگل رشت و در یک هوای آفتابی برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار، تیمهای چوکا تالش و فجرسپاسی شیراز بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه بازیکنان هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما در نهایت این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی، با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

اما در نیمه دوم این دیدار هر دو تیم یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و ابتدا تیم فوتبال چوکا تالش که میزبان این بازی بود، به گل برتری دست یافت و سامان نورمحمدی کاپیتان این تیم موفق شد در دقیقه ۵۶ ، اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

پس از این گل، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز یک بازی هجومی را به نمایش گذاشت و موفق شد دو بار دروازه تیم چوکا را باز کند که ابتدا حمید نعمتی در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی کشاند و همین بازیکن نیز در دقیقه ۶۹، دومین گل تیم فجر سپاسی را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود چون پس از گل دوم فجر سپاسی، بازیکنان چوکا بی محابا به سمت دروازه حریف هجوم بردند و در دقیقه ۷۸ توانستند توسط کنعان طاهرنژاد به گل مساوی دست یابند و پس از این گل، چوکایی ها همچنان به روند هجومی خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۸۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

کیوان محمدنژاد بازیکن تیم فوتبال چوکا تالش پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت اما این ضربه را دروازبان تیم فجر سپاسی مهار کرد تا بازی با نتیجه مساوی پیش برود اما در دقیقه ۸۹ ، بهزاد یوسف علی پور بازیکن تیم چوکا تالش با یک ضربه زیبا سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به سود چوکا خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را ، رضا مرادی با کمک های سعید باهنر و مصطفی بابایی برعهده داشتند که در جریان این دیدار، وحید همراز و امیرحسن صالحی از تیم فوتبال چوکا تالش و همچنین ساسان حیدر نژاد و علی چینی مربیان این تیم، از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار با ترکیب متین صفاییان ، وحید همراز، امیرحسین صالحیان ، امیررضا غمناک، محمد جعفری ، ایمان شوریابی، کیوان محمدنژاد، سامان نورمحمدی ، علیرضا مصطفایی ، حمید خدابنده لو و علی امیری رو در روی فجر سپاسی شیراز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز نیز با ترکیب وحید عزیزی ، محمد امینی ، محمد قنبری، امیر شبانی ، امیرحسین صدقی، حمید نعمتی ، سعید زارع ، دانیال کردستانی، میلاد احمدی ، فرزان دانا و رضا آقابابایی مقابل تیم چوکا تالش قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجر سپاسی شیراز با کسب ۱۶ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.