تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 18:53
کد خبر : 8648

بازوبند کاپیتانی آرژانتین را از مسی بگیرید!

بازوبند کاپیتانی آرژانتین را از مسی بگیرید!

جارستان-کاپیتان و مدافع وسط سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که لئو مسی شایستگی بستن بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را ندارد.  پاسارلا را دومین مدافع برتر تاریخ فوتبال آرژانتین می دانند. او که سال ها به عنوان کاپیتان تیم ملی و باشگاه ریورپلات در میادین فوتبال درخشید، همواره نظرات انتقادی جالب و حاشیه برانگیزی داشته

جارستان-کاپیتان و مدافع وسط سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که لئو مسی شایستگی بستن بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را ندارد.


 پاسارلا را دومین مدافع برتر تاریخ فوتبال آرژانتین می دانند. او که سال ها به عنوان کاپیتان تیم ملی و باشگاه ریورپلات در میادین فوتبال درخشید، همواره نظرات انتقادی جالب و حاشیه برانگیزی داشته است.

 

 

 

 

پاسارلا در مصاحبه جدید خود با نشریه شیلیایی مرکوری، در مورد مسی گفت:« شکی نیست که او بهترین بازیکن آرژانتین محسوب می شود؛ ولی آیا همیشه بهترین بودن به منزله صلاحیت بازیکن برای کاپیتان شدن است؟ خیر.

معتقدم باید بازوبند کاپیتانی را از مسی بگیرند؛ تا از این طریق یک فشار روحی از روی وی برداشته شود. مسی بدین طریق می تواند برای آرژانتین مفیدتر ظاهر شود. کاپیتانی یک چیز ذاتی است که در مسی وجود ندارد.

نطر من را بخواهید، فونس موری(مدافع اورتون) می تواند بهترین کاپیتان برای آرژانتین باشد. شاید حرفی که می زنم درست نباشد و خیلی ها با نظر من مخالف باشند؛ ولی من چنین عقیده ای دارم.»

 

 “ورزش سه”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.