تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 21:45
کد خبر : 85820

حرکت عجیب مهدی طارمی سوژه خبرگزاری ها شد!

حرکت عجیب مهدی طارمی سوژه خبرگزاری ها شد!

جارستان: حرکت مهدی طارمی و تصویر منتشر شده از او همچنان سوژه کاربران فضای مجازی در پرتغال است. مهدی طارمی(زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است. مهدی طارمی برای باشگاه ریو آوه پرتغال و تیم ملی ایران رقابت می‌کند. وی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در

جارستان: حرکت مهدی طارمی و تصویر منتشر شده از او همچنان سوژه کاربران فضای مجازی در پرتغال است.

مهدی طارمی(زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است. مهدی طارمی برای باشگاه ریو آوه پرتغال و تیم ملی ایران رقابت می‌کند.

وی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد.مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های شاهین بوشهر، ایران‌جوان بوشهر و الغرافه را نیز دارد.مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ نیز عملکرد قابل قبولی داشت، همچنین مهدی طارمی ۳ گل در این تورنمنت به ثمر رساند.

انتشار تصویر جالبی از مهدی طارمی در تلاش برای مهار یا ضربه زدن به توپ روی هوا انعکاس زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی کشور پرتغال داشته است.

چند روز پیش بود که صفحه رسمی لیگ برتر پرتغال در اینستاگرام با انتشار این عکس، حرکت طارمی را شگفت انگیز دانست. این صفحه از مخاطبانش خواسته بود که حرکت طارمی را در خانه تکرار نکنند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.