تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 12:12
کد خبر : 8563

پول کشتی‌گیر جماعت خوردن ندارد

پول کشتی‌گیر جماعت خوردن ندارد

جارستان-آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با گلایه از مسئولان هیات کشتی استان همدان گفت: پس از گذشت یک سال از حضور در لیگ، هنوز پول‌مان را از هیات کشتی همدان نگرفته‌ایم. مصطفی حسین‌خانی  درباره‌ی پیروزی مقابل محمد نادری در وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقه‌های جهانی مجارستان اظهارکرد:

جارستان-آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با گلایه از مسئولان هیات کشتی استان همدان گفت: پس از گذشت یک سال از حضور در لیگ، هنوز پول‌مان را از هیات کشتی همدان نگرفته‌ایم.

مصطفی حسین‌خانی  درباره‌ی پیروزی مقابل محمد نادری در وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقه‌های جهانی مجارستان اظهارکرد: خدا را شکر توانستم مزد زحماتم را بگیرم و مقابل نادری که یکی از کشتی‌گیران خوب ایران است به برتری برسم. در مجموع از عملکردم در این مسابقه‌ها با توجه به دوری چند ماهه از رقابت‌های کشتی راضی هستم.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران افزود: ان‌شاءالله در فاصله ۴۰ روز مانده تا رقابت‌های جهانی مجارستان با جدیت هرچه بیشتر در تمرین‌های تیم ملی حاضر می‌شوم تا با بهترین شرایط بدنی عازم این رقابت‌ها شوم.

وی با اشاره به مسابقه‌های انتخابی تیم ملی گفت: چند وقتی بود که پس از مسابقه‌های انتخابی تیم ملی در یک مسابقه جدی کشتی شرکت نکرده بودم و با توجه به این شرایط از عملکردم راضی هستم. جو حاکم بر مسابقه‌ها برای من بسیار لازم بود تا ان‌شاءالله بتوانم با آمادگی روانی بیشتری در مسابقه‌های جهانی حاضر شوم.

دارنده دو مدال طلای آسیا درباره هدف خود از حضور در مسابقه‌های جهانی گفت: قطعا برای خوش‌رنگ‌ترین مدال به مجارستان می‌روم و می‌خواهم مزد زحماتم را بگیرم. مدال جهانی را در کارنامه‌ام کم دارم و ان‌شاءالله به هدفم برسم. حریفان خوبی از کشورهای روسیه، آمریکا و برخی کشورهای آسیایی دارم اما امیدم برای رسیدن به موفقیت زیاد است.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که آیا در همین وزن ۷۰ کیلوگرم خواهد ماند یا خیر؟ گفت: برای حضور در المپیک ریو مجبور بودم به وزن ۷۴ کیلوگرم بروم تا در مسابقه‌های انتخابی شرکت کنم اما فعلا تمام فکر و ذکرم مسابقه‌های جهانی است و قصدی برای تغییر وزن ندارم. ۴ سال تا المپیک بعدی مانده و باید بببینیم چه پیش می‌آید.

حسین‌خانی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا درباره سرانجام طلب خود از هیات کشتی استان همدان به واسطه حضور سال گذشته در لیگ برتر اظهار کرد: متاسفم از اینکه مسئولان کشتی همدان هیچ تعهدی در قبال وظایف خود ندارند. مهرماه سال گذشته برای تیم شورای شهر همدان در لیگ کشتی گرفتیم و هیات کشتی همدان چک ۲ ماهه به ما داد اما با وجود گذشت ۱۳ ماه از حضورمان در لیگ هنوز هیات کشتی همدان که طرف حساب ماست، پول ما را واریز نکرده است و صابریون رییس هیات کشتی هر بار امروز و فردا می‌کند.

وی افزود: علاوه بر من کشتی‌گیران دیگر نظیر پیمان بیابانی، علیرضا گودرزی، محمدرضا آذرشکیب و… نیز برای همدان در لیگ کشتی گرفتند اما آن‌ها نیز مانند من پول‌شان را دریافت نکردند. در مجموع پول همه ما کمتر از ۵۰ میلیون تومان است و ارزش آن را ندارد که ما بخواهیم هر روز پیگیر پولی شویم که حق‌مان است. از برخورد مسئولان هیات کشتی همدان واقعا متاسفم اما بدانند پول کشتی‌گیر جماعت خوردن ندارد. صابریون دیگر جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد و متاسفانه تکلیف ما را هم روشن نمی‌کند.

 ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.