تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 18:07
کد خبر : 85611

فراخوان جشنواره “رفیق خوشبخت ما” در گیلان

فراخوان جشنواره “رفیق خوشبخت ما” در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از علاقمندان برای شرکت در جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی “رفیق خوشبخت ما”نکوداشت خدمات کم نظیر و فراموش نشدنی سردار دل ها دعوت کرد. سیاوش غلامی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری این جشنواره در قالب دو رویداد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از علاقمندان برای شرکت در جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی “رفیق خوشبخت ما”نکوداشت خدمات کم نظیر و فراموش نشدنی سردار دل ها دعوت کرد.

سیاوش غلامی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری این جشنواره در قالب دو رویداد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی با هدف بررسی سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر شامل تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها، حمایت از زندگی و سلامت مردم و کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها است.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این بخش می توانند آثارشان را در قالب شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، فیلمنامه، اطلاع نگاشت، نقاشی، خوشنویسی و پوستر تا دهه فجر در سایت سازمان جوانان هلال‌احمر” Javanan.rcs.ir/rafigh” ثبت کنند، اسامی برگزیدگان در ایام الله دهه فجر اعلام و از آنان تقدیر می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: موضوع دیگر نیز برگزاری رویدادی با عنوان “چلچراغ” چهل کار خیر و بشردوستانه به نیابت از سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در چهل روز که همزمان با سالگرد سردار دل ها آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این رویداد داوطلبان نیت کرده اند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانده و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند، اضافه کرد: نمونه‌ های این امور خیر از جمله کمک به بیماران کرونایی، اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌ سازی شهر در برابر شیوع این ویروس و کمک به نیازمندان در سایت سازمان جوانان هلال احمر اعلام شده است.

سیزدهم دی ماه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.