تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 15:46
کد خبر : 85587

حضور ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان کشور

حضور ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان کشور

جارستان به نقل از ایرنا؛ فائزه رفیعی شمشیرباز شایسته گیلان در مرحله جدید اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان کشور حضور یافت. مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: با تصمیم مسئولان فدراسیون شمشیربازی و طبق مجوز صادر شده، دور جدید تمرینات تیم ملی شمشیربازی بانوان با حضور ۶ شمشیرباز از

جارستان به نقل از ایرنا؛ فائزه رفیعی شمشیرباز شایسته گیلان در مرحله جدید اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان کشور حضور یافت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: با تصمیم مسئولان فدراسیون شمشیربازی و طبق مجوز صادر شده، دور جدید تمرینات تیم ملی شمشیربازی بانوان با حضور ۶ شمشیرباز از سراسر کشور در تهران آغاز شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: با این وجود، فائزه رفیعی بانوی شمشیرباز گیلانی نیز، در اردوی تیم ملی اسلحه سابر برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین رقابت های قهرمانی آسیا با عنوان زون آسیا حضور یافته است.

وی ادامه داد: رفیعی تنها نماینده گیلان است که در این مرحله از اردو دعوت شده و این ورزشکار شایسته به همراه سایر دعوت شدگان باید تمرینات آماده سازی خود را تا روز ۱۸ دی ماه در محل آکادمی ملی المپیک زیرنظر کادر فنی تیم ملی شمشیربازی بانوان ادامه دهد.

ورزلدوست بیان کرد: امیدواریم که فائزه رفیعی با آمادگی کامل به عضویت تیم ملی بانوان شمشربازی درآید تا با درخشش و کسب مقام شایسته ، سهمیه المپیک را نیز تصاحب کند تا به همراه محمد رهبری دیگر ملی پوش شایسته گیلانی در رشته شمشیربازی، به مسابقات المپیک توکیو اعزام شود.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، محمد رهبری ملی پوش استان گیلان به همراه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران سهمیه المپیک را در بخش تیمی کسب کرد که با توجه به کسب این سهمیه، نفرات تیم ملی می توانند در رقابت های انفرادی المپیک نیز شرکت کنند که با این وجود، رهبری در هر دو بخش انفرادی و تیمی در المپیک توکیو حضور می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.