تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 18:43
کد خبر : 85500

ایران عضو فدراسیون جهانی آی کیدو شد

ایران عضو فدراسیون جهانی آی کیدو شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: خوشبختانه ایران به عضویت فدراسیون جهانی آی کیدو در آمد. یوسف بهتری روز سه شنبه در رشت اظهار داشت: با ۱۱ ماه تلاش و پیگیریهای مستمر این فدراسیون سرانجام ایران به طور رسمی به عضویت فدراسیون جهانی آی کیدو در آمد که

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: خوشبختانه ایران به عضویت فدراسیون جهانی آی کیدو در آمد.

یوسف بهتری روز سه شنبه در رشت اظهار داشت: با ۱۱ ماه تلاش و پیگیریهای مستمر این فدراسیون سرانجام ایران به طور رسمی به عضویت فدراسیون جهانی آی کیدو در آمد که خبر عضویت ایران، صبح امروز به فدراسیون اعلام شد.

وی که برای حضور در انتخابات هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان به رشت سفر کرد، ادامه داد: آی کیدو یکی از رشته های اصلی ما محسوب می شود که از اوایل دهه ۷۰ مترصد پیوستن به فدراسیون جهانی بودیم اما از سال گذشته نیز تلاش کردیم تا به عضویت فدراسیون جهانی درآییم که سرانجام این امر تحقق یافت.

وی همچنین با اشاره به مهمترین برنامه های فدراسیون افزود: خرداد ماه سال آینده مسابقات جهانی رشته های رزمی داخل سالن در کشور تایلند برگزار می شود که ما نیز در دو رشته سامبو و پنجاک سیلات در این رقابت ها حضور خواهیم یافت و امیدواریم که در هر دو رشته روی سکو قرار گیریم.

وی بیان کرد: با این وجود از اوایل بهمن ماه، اردوهای آمادگی تیم های سامبو و پنجاک سیلات برپا می شود تا این دو تیم با آمادگی کامل در رقابت های جهانی داخل سالن در تایلند حضور یابند و امیدواریم که سرانجام ، مقام های ارزشمندی را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی بیان کرد: ما همیشه در این دو انجمن و دو سبک پنجاک سیلات و سامبو، جزو سه کشور برتر جهان هستیم و سعی داریم تا در رقابت های جهانی داخل سالن، جایگاه خود را ارتقاء داده و مقام نخست را تصاحب کنیم و البته در همه سبک های رزمی نیز، حرف برای گفتن داریم و در مسابقاتی که حضور می یابیم به طور معمول جزو پنج کشور برتر جهان هستیم.

بهتری خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۲۳ سبک با سلایق مختلف در انجمن های ورزش های رزمی فعالیت دارند و تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در سبک هایی که حرفی برای گفتن داریم، در رقابت های مختلف جهانی و بین المللی حضور یافته و در سایر سبک ها نیز بکوشیم تا جایگاه خود را ارتقاء دهیم.

وی همچنین به هیات انجمن های ورزشهای رزمی گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: گیلان از جایگاه ویژه ای در این رشته در فدراسیون و در سطح کشور برخوردار است چون این استان از دیرباز در رشته های رزمی قطب برتر کشور بوده و همواره مقام قهرمانی را کسب می کرد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی اظهار کرد: خوشبختانه استان گیلان از ورزشکاران و مربیان بسیار ارزنده ای در رشته های رزمی برخوردار است و همیشه بیشترین ملی پوشان متعلق به این استان بودند و هم اینک نیز انتظار داریم تا با انتخاب رئیس جدید، هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان با تلاش و کوشش بیشتر، دوباره به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردد و همچنان یکی از قطب های برتر رشته های رزمی در کشور باشند چون استعداد و پتانسیل های بسیار خوبی در این استان وجود دارد و ورزشکاران رزمی کار شایسته ای در گیلان فعالیت دارند.

انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت ، ابراهیم محمدعلیپور با کسب ۱۰ رای از ۱۷ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.