تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 17:14
کد خبر : 85478

مدیرکل ورزش گیلان: شرایط استخدام قهرمانان فراهم شود

مدیرکل ورزش گیلان: شرایط استخدام قهرمانان فراهم شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان این که قهرمانان رشته هیات ورزش های رزمی با مشکل استخدام مواجه هستند خواستار فراهم شدن شرایط برای استخدام آنها شد. مریم بخشی روز سه شنبه در حاشیه انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان اظهار داشت: با وجود اینکه ورزشکاران رزمی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان این که قهرمانان رشته هیات ورزش های رزمی با مشکل استخدام مواجه هستند خواستار فراهم شدن شرایط برای استخدام آنها شد.

مریم بخشی روز سه شنبه در حاشیه انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان اظهار داشت: با وجود اینکه ورزشکاران رزمی کار این هیات با تمام تلاش و توان خود در مسابقات جهانی و بین المللی مقام های ارزنده ای را کسب می کنند، اما متاسفانه طبق آیین نامه، شرایط استخدام برای ورزشکاران این رشته وجود ندارد.

وی افزود: با این وجود انتظار داریم که فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در این خصوص ورود کرده تا شرایط استخدام قهرمانان شایسته این فدراسیون نیز در سطح کشور مهیا شود تا ما نیز بتوانیم شرایط استخدام قهرمانان ارزنده این استان را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: این در حالی است که  سالیان اخیر ورزشکاران ورزش های رزمی موفق به کسب عناوین مختلف جهانی شده اند و باید شرایطی را فراهم کرد تا مشکل استخدام این قهرمانان ارزنده برطرف شود تا با این کار گوشه ای از زحمات آنان جبران شود.

وی به هیات ورزش های رزمی گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان از ورزشکاران شایسته ای در این رشته برخوردار است و همچنین رشته های رزمی جزو آمایش سرزمین گیلان هستند اما با وجود قهرمانان این رشته که مدال های ارزشمندی را کسب کرده اند، تاکنون مظلوم واقع شده اند و هیات باید پیگیر مطالبات ورزشکاران خود باشد.

بخشی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات هیات انجمن های ورزشی گیلان و مشخص شدن رئیس هیات جدید، باید مسئولان این هیات بیش از پیش حامی ورزشکاران خود باشد و ما نیز از این امر حمایت می کنیم اما در وهله اول، هیات ها باید پیش قدم شوند.

انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز سه شنبه با حضور یوسف بهتری رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت ابراهیم محمدعلیپور با کسب ۱۰ رای از ۱۷ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین محمد معاف دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان، هفت رای کسب کرد، مونا شفیع نژاد، سیدجمال سیدزاده ، محمدرضا عموزاده و علی طاهباز دیگر کاندیداهای این پست نیز، قبل از آغاز انتخابات کناره گیری کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.