تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 18:36
کد خبر : 8535

گیلان:مسابقه عکس«در کنار هم برای جهانی بدون استکبار»درشفت برگزار می شود

گیلان:مسابقه عکس«در کنار هم برای جهانی بدون استکبار»درشفت برگزار می شود

جارستان-شفت- رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شفت بااشاره به درپیش بودن روز۱۳ آبان، ازبرگزاری مسابقه عکس باعنوان«در کنار هم برای جهانی بدون استکبار»ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این شهرستان خبر داد. سید امیر مصباحبا بیان اینکه ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ نمادی از مبارزه و ایستادگی ملت ایران به ویژه قشر فرهیخته دانش آموز

جارستان-شفت- رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شفت بااشاره به درپیش بودن روز۱۳ آبان، ازبرگزاری مسابقه عکس باعنوان«در کنار هم برای جهانی بدون استکبار»ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این شهرستان خبر داد.

سید امیر مصباحبا بیان اینکه ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ نمادی از مبارزه و ایستادگی ملت ایران به ویژه قشر فرهیخته دانش آموز و دانشجو در برابر استکبار جهانی است، افزود: به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت مسابقه عکس با عنوان «در کنار هم برای جهانی بدون استکبار» برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه دانش آموزان و دانشجویان است، گفت: علاقه مندان می توانند تصاویر ثبت شده خود از راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را به دبیرخانه این مسابقه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت خاطرنشان کرد: از میان تصاویر ارسالی به پنج عکس برگزیده هدایای نفیسی اهدا می شود.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های دستگاه های فرهنگی به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و انقلابی در سطح جامعه به ویژه در بین نسل جوان جامعه است، تصریح کرد: ۱۳ آبان یکی از مهم ترین نمادهای انقلاب اسلامی و نشان دهنده حس استکبار ستیزی ملت و نظام مقدس اسلامی است که باید با شکوه هر چه تمام تر پاس داشته شود.

مصباح یکی از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را تضعیف و دورکردن مردم از باورها، اعتقادات و حس اعتماد به نظام اسلامی به ویژه نسل جوان جامعه عنوان و تأکید کرد: ترویج و تبلیغ صحیح فرهنگ و آرمان های اسلامی ایرانی و انقلابی وظیفه همگان به خصوص مسئولان نظام است.

در گفتگو با خبرنگار مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.