تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 21:53
کد خبر : 84971

فعالیت یکهزار و ۳۰۰ کونگ‌فو کار در گیلان

فعالیت یکهزار و ۳۰۰ کونگ‌فو کار در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به فعالیت حدود یکهزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در هیات کونگ فو گفت: از فدراسیون تقاضا داریم از افراد باتجربه و فنی هیات گیلان در کمیته های این فدراسیون استفاده شود. مریم بخشی روز پنجشنبه در جریان انتخابات ریاست هیات کونگ فو

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به فعالیت حدود یکهزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در هیات کونگ فو گفت: از فدراسیون تقاضا داریم از افراد باتجربه و فنی هیات گیلان در کمیته های این فدراسیون استفاده شود.

مریم بخشی روز پنجشنبه در جریان انتخابات ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اظهار داشت: این انتخابات در یک فضای بسیار سالم برگزار و در نهایت مجید مهروانی رئیس هیات کونگ فو گیلان، تمامی آرای ماخوذه را کسب و برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان انتخاب شد.

وی ادامه داد: این امر نشان می دهد که فعالیت و تلاش کادر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان در مدت چهار سال گذشته موفقیت آمیز بوده که اعضای مجمع دوباره به رئیس هیات خود اطمینان کردند و مهروانی توانست تمامی آرای ماخوذه را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با این وجود انتظار داریم هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان در دومین دوره متوالی خود با ایجاد همدلی و وفاق بیشتر، از افراد با سابقه دارای ظرفیت های مختلف و خواهان همکاری استفاده بیشتری نماید تا شاهد پیشرفت بیش از پیش کونگ فو در گیلان باشیم.

انتخابات ریاست هیات کونگفو و هنرهای رزمی گیلان روز پنجشنبه با حضور جعفر قدرتی نایب رئیس فدراسیون در رشت برگزار و در نهایت مجید مهروانی رئیس دوره گذشته این هیات، با کسب ۱۷ رای از ۱۷ آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر و برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.