تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 14:52
کد خبر : 84775

شطرنج باز لاهیجی قهرمان مسابقات آسیایی شد

شطرنج باز لاهیجی قهرمان مسابقات آسیایی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ سید خلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج ایران، قهرمان رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا شد. آخرین روز رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا برگزار و بازیکنان در ۳ دور پایانی با هم به رقابت پرداختند که در پایان با کسب طلای سید خلیل

جارستان به نقل از ایرنا؛ سید خلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج ایران، قهرمان رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا شد.

آخرین روز رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا برگزار و بازیکنان در ۳ دور پایانی با هم به رقابت پرداختند که در پایان با کسب طلای سید خلیل موسوی و عنوان نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

سید خلیل موسوی، استاد بین المللی ایران در دور آخر با قبول تساوی در برابر استاد فیده اندونزی، جمع امتیاز خود را به ۷.۵ رساند و با اقتدار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد و شطرنج باز کشور اندونزی با ۷ امتیاز دوم و شطرنج بازی از مغولستان با ۶.۵ امتیاز سوم شد.

در رده بندی تیمی، تیم پسران ایران با کسب ۱۹.۵ امتیاز عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد، ضمن اینکه تیم اندونزی نیز با همین امتیاز و بدلیل پوئن شکنی بهتر قهرمان مسابقات شد و تیم قزاقستان هم با ۱۷.۵ امتیاز سوم شد.

بدین ترتیب پرونده مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا در سال ۲۰۲۰ با کسب عنوان نایب قهرمانی تیم پسران و قهرمانی سید خلیل موسوی در بخش انفرادی بسته شد.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین و به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

سید خلیل موسوی متولد ۳۱ فروردین ۱۳۷۷ در لاهیجان، استاد بین‌المللی شطرنج و عضو تیم ملی شطرنج ایران می‌باشد و در رده پنجم شطرنج‌بازان ایران قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.