تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 17:39
کد خبر : 84698

جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از شنبه در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از شنبه در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز شنبه در این کمیسیون بررسی می‌شود.   «رحیم زارع» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی افزود: در روزهای گذشته و از زمانی که لایحه بودجه به مجلس ارسال شده بحث‌های زیادی درباره

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز شنبه در این کمیسیون بررسی می‌شود.

  «رحیم زارع» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی افزود: در روزهای گذشته و از زمانی که لایحه بودجه به مجلس ارسال شده بحث‌های زیادی درباره بودجه نیروهای مسلح، سلامت، آموزش، همسان سازی حقوق بازنشستگان و منابع و مصارف سایر دستگاه‌ها و نهادها در کمیسیون تلفیق  مطرح و درباره این مباحث تبادل نظر شد.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز نمایندگان موافق و مخالف صحبت‌های خود را بیان کردند که در نهایت با رای بیشتر نمایندگان موافق، کلیات بودجه ۱۴۰۰ تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه درباره ادامه روند کاری این کمیسیون اظهارداشت: ۱۶ کمیته در کمیسیون تلفیق تشکیل شده است و از فردا – چهارشنبه – تا جمعه این کمیته‌ها با اختیار کامل موارد مختلف را در کمیته تخصصی خود بررسی می‌کنند و از شنبه هفته آینده نیز جزئیات بودجه در کمیسیون تلفیق بحث و بررسی می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجلس این است که همراه با دولت اصلاحات لازم برای بودجه ۱۴۰۰ را انجام دهد و به موقع در صحن علنی به رای نمایندگان گذاشته شود.

کلیات بودجه ۱۴۰۰ با ۲۳ رای موافق و ۱۹ رای مخالف و یک رای ممتنع در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.