تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 13:49
کد خبر : 84435

مدیرکل ورزش گیلان: بانوان هاکی باز گیلان جایگاه ویژه ای در کشور دارند

مدیرکل ورزش گیلان: بانوان هاکی باز گیلان جایگاه ویژه ای در کشور دارند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم هاکی بانوان گیلان با سختی های فراوان در رقابت های کشوری حضور می یابد اما همواره مقام کسب کرده و همچنین جایگاه ویژه ای در کشور دارند. مریم بخشی روز یکشنبه در حاشیه انتخابات ریاست هیات هاکی استان گیلان اظهار داشت: با توجه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم هاکی بانوان گیلان با سختی های فراوان در رقابت های کشوری حضور می یابد اما همواره مقام کسب کرده و همچنین جایگاه ویژه ای در کشور دارند.

مریم بخشی روز یکشنبه در حاشیه انتخابات ریاست هیات هاکی استان گیلان اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس هیات هاکی گیلان، انتظار داریم که این رشته جایگاه مناسبی در کشور داشته و بیش از پیش پیشرفت کند.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت بانوان این رشته در گیلان مناسب است و علاوه بر حضور چند بازیکن ملی پوش، یک مربی از بانوان گیلان نیز در تیم ملی حضور دارد و انتظار ما این است که هاکی در بخش آقایان نیز همانند بانوان رشد مناسبی داشته و در این بخش نیز شاهد حضور بازیکن در تیم ملی باشیم.

وی ادامه داد: البته با وجود استعدادهای بسیار مناسب در گیلان، این رشته باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و همچنین مسئولان این هیات باید با اقدامات شایسته خود، موجب گسترش رشته های هاکی در شهرهای مختلف گیلان باشند تا شاهد رشد خوب این رشته در این استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: از سوی دیگر با برنامه ریزی هایی که انجام شده، در آینده نزدیک یک سالن در اختیار هیات هاکی گیلان قرار خواهد گرفت تا این رشته با قدرت بیشتر به کار خود در این استان ادامه دهد و از سوی دیگر انتظار داریم که فدراسیون هاکی نیز برای ارتقای این رشته در گیلان، همانند گذشته کمک های قابل توجهی به هیات هاکی این استان داشته باشد.

انتخابات ریاست هیات هاکی استان گیلان روز یکشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت، مرتضی یحیی پور مسروری با کسب ۱۲ رای از ۱۲ آرای ماخوذه به عنوان رئیس هیات هاکی گیلان انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.