تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 11:38
کد خبر : 84311

درخشش تکواندوکاران گیلانی در لیگ برتر پومسه مردان کشور

درخشش تکواندوکاران گیلانی در لیگ برتر پومسه مردان کشور

جارستان به نقل از ایرنا؛ تکواندوکاران گیلانی در آغاز رقابت های لیگ برتر پومسه مردان کشور درخشیدند و موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و دو مقام سومی شدند.   رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: هفته اول تا چهارم از دور رفت هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان با

جارستان به نقل از ایرنا؛ تکواندوکاران گیلانی در آغاز رقابت های لیگ برتر پومسه مردان کشور درخشیدند و موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و دو مقام سومی شدند.  

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: هفته اول تا چهارم از دور رفت هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان با حضور ۱۱۱ تکواندوکار در بخش انفرادی (استاندارد و ابداعی) و تیمی (استاندارد و ابداعی) در فدراسیون تکواندو برگزار شد که تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و دو مقام سومی شدند.  

محسن ستگری افزود: در پایان هفته اول تا چهارم این رقابتها در بخش انفرادی استاندارد و در رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال امیرعلی علیزاده تکواندوکار  گیلانی مقام نخست و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های بخش انفرادی استاندارد رده سنی ۵۱ الی ۶۰ سال ابراهیم خاوری و در رده سنی ۶۱ تا ۷۰ سال محمدرضا بابایی دیگر تکواندوکاران باسابقه استان گیلان در رتبه سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور و در بخش‌ انفرادی استاندارد تکواندوکاران در رده‌های ‌سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵سال پیگیری می‌شود در بخش تیمی استاندارد رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم ‌پرداختند.

سترگی خاطرنشان کرد: همچنین بخش انفرادی ابداعی در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال با یکدیگر رقابت کردند و در بخش تیمی ابداعی نیز در رده‌ های سنی بالای ۱۵ سال، کمتر از ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.