تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 17:12
کد خبر : 84252

مصرف انرژی ادارات و اماکن دولتی پایش می شود

مصرف انرژی ادارات و اماکن دولتی پایش می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از اجرای طرح پایش مصرف انرژی در اداره ها و اماکن دولتی استان خبر داد. امیر مرادی روز جمعه با اشاره به مکاتبات صورت گرفته در خصوص طرح پایش اداره ها و لزوم عدم مصرف اداره های دولتی بعد از وقت اداری، اظهار داشت: این

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از اجرای طرح پایش مصرف انرژی در اداره ها و اماکن دولتی استان خبر داد.

امیر مرادی روز جمعه با اشاره به مکاتبات صورت گرفته در خصوص طرح پایش اداره ها و لزوم عدم مصرف اداره های دولتی بعد از وقت اداری، اظهار داشت: این طرح با قید فوریت از روز پنجشنبه به مرحله اجرا درآمده و اکنون نسبت به بررسی، شناسایی و قطع گاز اماکن دولتی استان که موارد ابلاغی را رعایت نکردند، اقدام شده است.

وی در توضیح آمار عملکرد گروه‌های پایش اداره ها درخصوص صرفه جویی مصرف گاز استان بیان داشت: امروز یک هزار و ۶۶۷ مورد بازرسی، ۷۶۷ مورد اخطار و ۶۱۹ مورد قطعی صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان ادامه داد: گاز و برق مدارسی که فاقد سرایداری هستند با توجه به تعطیلی مدارس قطع انجام می شود و در مدارسی هم که سرایدار استقرار دارد، تاکید به انجام نهایت صرفه جویی شده است.

براساس پیش بینی هواشناسی از امشب تا سه شنبه هفته پیش رو یخبندان را در ساعاتی از صبح و شب در استان خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.