تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 14:51
کد خبر : 83775

معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان عنوان کرد؛ برگزاری دوره های مهارت زندگی ورزشی برای بازیکنان ملوان/ لزوم توجه به تیم های پایه

معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان عنوان کرد؛ برگزاری دوره های مهارت زندگی ورزشی برای بازیکنان ملوان/ لزوم توجه به تیم های پایه

جارستان به نقل از ایسنا؛ معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان از برگزاری دوره های «روانشناسی و مهارت های زندگی ورزشی» برای رده های مختلف سنی تیم ملوان بندرانزلی خبر داد و گفت: این دوره ها به منظور تقویت مهارت های ذهنی فوتبالیست ها با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بندرانزلی برگزار شد. اردشیر پورنعمت از برگزاری دوره های «روانشناسی

جارستان به نقل از ایسنا؛ معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان از برگزاری دوره های «روانشناسی و مهارت های زندگی ورزشی» برای رده های مختلف سنی تیم ملوان بندرانزلی خبر داد و گفت: این دوره ها به منظور تقویت مهارت های ذهنی فوتبالیست ها با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بندرانزلی برگزار شد.

اردشیر پورنعمت از برگزاری دوره های «روانشناسی و مهارت های زندگی ورزشی» برای رده های مختلف سنی تیم ملوان بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: این دوره ها به منظور تقویت مهارت های ذهنی و شیوه های زندگی فوتبالیست ها با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بندرانزلی برگزار شد.

وی بازیکنان را نیازمند برخورداری از مهارت های زیست ورزشکارانه دانست و افزود: پنج گروه ۳۵ نفره از تیم های پایه باشگاه ملوان بندرانزلی اعم از آقایان و بانوان در این دوره ها شرکت کردند.

معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان بندرانزلی، هدف از برگزاری دوره های مذکور را ارائه مهارت های زیست اجتماعی به فوتبالیست ها دانست و خاطرنشان کرد: به زودی دوره های مهارت تغذیه ای بازیکنان و اولیای آنان نیز برگزار می شود، زیرا بازیکنان تیم های پایه در سن رشد هستند و تغذیه نقش مهمی در رشد فیزیکی بازیکنان دارد لذا اولیای بازیکنان باید آموزش های تغذیه ای لازم را ببینند.

وی همچنین از برگزاری دوره های پزشکی کمک های اولیه برای بازیکنان خبر داد و اضافه کرد: به دنبال توسعه فوتبال و ارتقای برند ملوان از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و دوره های مصاحبه ای برای تیم های پایه هستیم. همچنین رایزنی های لازم جهت توسعه اقتصادی باشگاه و مانیفست ۱۴۰۴ ارائه شده است.

پورنعمت، با تاکید بر لزوم ایمن سازی باشگاه ملوان از حواشی فضای مجازی، تصریح کرد: فوتبال و حاشیه با هم عجین هستند و لذا باید برای آینده فوتبال باشگاه از حواشی پیشگیری کنیم؛ البته فضای مجازی قابل کنترل نیست، اما می توانیم با مدیریت و خودکنترلی از عوامل حاشیه ساز برای باشگاه و بازیکنان ایمن بمانیم.

وی تیم های پایه را دورنمای فوتبال آینده دانست و خاطرنشان کرد: قدمت فوتبال انزلی به ۱۰۰ سال گذشته برمی گردد و باشگاه ملوان دارای فرهنگ بیش از نیم قرن است لذا یکی از ابعاد فرهنگ حاکم بر ملوان در کنار اخلاق و هواداران، بازیکن سازی است.

معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان، تربیت بازیکنان در تیم های پایه را تولید فوتبالیست های متخصص برای آینده دانست و گفت: باشگاه ملوان بازیکنان زیادی را تربیت کرده و تحویل تیم های ملی داده است لذا باید ترتیب فوتبالیست های متخصص را اقتصادی کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای تربیت و آموزش بازیکنان جوان می تواند نگاه تخصصی تر و اقتصادی تر به موضوع داشت، عنوان کرد: باید به آموزش بازیکنان پایه دیدگاه اقتصادمحور داشت، زیرا بازیکن به مدت ۱۰ سال در باشگاه آموزش می بیند، اما سودش برای دیگر تیم هاست و لذا این نگاه و برنامه باید ترمیم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.