تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 11:36
کد خبر : 83349

نماز جمعه در تعدادی از شهرهای گیلان اقامه نمی شود

نماز جمعه در تعدادی از شهرهای گیلان اقامه نمی شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و گیلان با محوریت آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت نماز جمعه این هفته در برخی شهرهای استان اقامه نمی شود. حجت الاسلام و

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و گیلان با محوریت آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت نماز جمعه این هفته در برخی شهرهای استان اقامه نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه اظهار داشت: نماز جمعه این هفته “۲۸ آذر” در شهرهای آستارا، تالش، حویق، لیسار، اسالم، پره سر، رضوانشهر، بندرانزلی، رودسر، کلاچای، چابکسر و رحیم آباد اقامه نمی شود.

وی با بیان اینکه در بقیه شهرهای استان گیلان نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: نماز جمعه در رشت فردا به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار می شود.

در شرایط عادی در ۳۵ شهر گیلان نماز جمعه برگزار می شود. هم اکنون رودسر، بندرانزلی، آستارا و تالش از شهرهای قرمز استان گیلان هستند.

افزون بر ۵۶۰ بیمار کرونا و مشکوک به این بیماری در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.