تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 16:26
کد خبر : 83251

محفل انس با قرآن کریم در بستر شبکه “شاد” گیلان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در بستر شبکه “شاد” گیلان برگزار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز مراسم محفل انس با قرآن کریم امروز “چهارشنبه” در بستر شبکه آموزش دانش آموزی “شاد” در استان گیلان برگزار شد. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در این باره گفت: ۲۴ تا ۳۰ آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز

جارستان به نقل از ایرنا؛ به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز مراسم محفل انس با قرآن کریم امروز “چهارشنبه” در بستر شبکه آموزش دانش آموزی “شاد” در استان گیلان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در این باره گفت: ۲۴ تا ۳۰ آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده به همین مناسبت برنامه محفل انس با قرآن کریم در بستر شبکه شاد و فضای مجازی برگزار شد.

جمیل غریب افزود: این محفل در بستر شبکه شاد با ۳۴ منطقه آموزش و پرورش و تعدادی از قاریان و دانش آموزان فعال در عرصه نماز، قرآن و عترت برگزار گردید.

وی اظهار داشت: در محفل انس با قرآن کریم رضا جانی پور از همکاران فرهنگی و کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه کیاشهر از شرکت کنندگان در مسابقه های حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کشور و حائز مقام اول کشوری در این رقابت ها تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در این برنامه استاد محمود لطفی نیا مسئول دارالقرآن شریف شهرستان لاهیجان و از اساتید به نام و داوران قرآن کریم آموزش و پرورش در سطح کشور به قرائت قرآن کریم پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام هفته قرآن، عترت و نماز در بستر فضای مجازی بیان داشت: مسابقه های قرآن، عترت و نماز مرحله آموزشگاهی در مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه نیز به مناسبت این هفته در استان گیلان آغاز شده است.

غریب خاطر نشان کرد: آغاز جشنواره مصباح الهدی با برگزاری دو پویش فاطمه(س) اولین شهید راه ولایت ویژه ایام فاطمیه و شهادت حضرت و دیگری فاطمه(س) کوثر جاودان ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن از جمله دیگر برنامه ها در هفته قرآن، عترت و نماز در استان گیلان است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره ضمن خدمت از کتاب مدیریت اقامه نماز در مدرسه ویژه فرهنگیان به صورت غیرحضوری، محافل انس با قرآن کریم خانوادگی و بارگذاری در بستر شاد توسط دانش آموزان و تجلیل از قاریان و فعالان قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگی در نزد ائمه جمعه در شورای آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های این هفته است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.