تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 18:28
کد خبر : 8291

پلمپ ۵ واحد صنفی متخلف

پلمپ ۵ واحد صنفی متخلف

جارستان-۵ واحد صنفی متخلف در صومعه سرا پلمپ شد. فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان صومعه سرا با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه اصناف و اماکن عمومی، اصناف مختلف شهرستان را مورد بررسی قرار داد.  سرهنگ اردشیر آقاجانی با بیان اینکه در این طرح  از ۵۴واحد صنفی بازدید شد،

جارستان-۵ واحد صنفی متخلف در صومعه سرا پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان صومعه سرا با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه اصناف و اماکن عمومی، اصناف مختلف شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

 سرهنگ اردشیر آقاجانی با بیان اینکه در این طرح  از ۵۴واحد صنفی بازدید شد، افزود: به واحد های صنفی مذکور برای اجتناب از انجام تخلفات و رعایت شئونات دینی و اخلاقی تذکرات لسانی لازم داده شد.

وی با یادآوری اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان ۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه را در هفته جاری که به رعایت شئونات اسلامی و قوانین و مقررات اماکن عمومی بی توجه بودند را شناسایی کردند، تاکید کرد: واحد های صنفی مذکور با تشکیل پرونده قضایی پلمپ شدند.

سرهنگ آقاجانی در پایان با بیان اینکه در برخورد با مجرمان و متخلفان قانون ملاک عمل ما خواهد بود، خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اقدامات کنترلی و نظارتی ، هماره درصدد خدمت رسانی به مردم شهرستان بوده و به صورت مستمر آماده دریافت اخبار مرتبط از طریق شماره تلفن۱۱۰ است.

 باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.