تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 21:05
کد خبر : 82887

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه «در قاب عاشورا»

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه «در قاب عاشورا»

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: فراخوان مسابقه عکاسی و فیلم‌سازی «در قاب عاشورا» که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد، با انتخاب شش اثر برگزیده به کار خود پایان داد. اسفندیار ضیایی از معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی «در قاب عاشورا» در

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: فراخوان مسابقه عکاسی و فیلم‌سازی «در قاب عاشورا» که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد، با انتخاب شش اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

اسفندیار ضیایی از معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی «در قاب عاشورا» در استان گیلان خبر داد و اظها کرد: فراخوان این مسابقه با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی، مراسم مذهبی، پرورش استعدادهای هنری و تقویت زاویه دید ‌هنرمندانه آینده‌سازان ایران اسلامی منتشر شد.

وی هیئت داوری را متشکل از سیده مریم حسینی کوهی، مریم ابراهیمی فر و خدیجه زحمتکش دانست و افزود: شش اثر ارسالی به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، «نماز ظهر عاشورا»، «آیین‌ها و نمادهای عاشورایی»، «مراسم تعزیه»، «روضه‌های خانگی» و «آیین‌های عزاداری ماه محرم» را از محورهای موضوعی این فراخوان دانست و تصریح کرد: گروه داوری با توجه به انتخاب موضوع، پیام‌رسانی و زاوید دید مناسب و ظرافت‌های هنری، «صدرا آبزن»، عضو انجمن عکاسی کانون گیلان و «آرینا فیروزوند» و «آیسان قربانی» از مرکز فرهنگی هنری کانون تالش را شایسته عنوان برگزیده شناخت.

ضیایی ادامه داد: هیئت داوری همچنین فیلم‌های ارسالی «ثنا مشعوف» از کانون پرورش فکری املش، «هانیه رستم‌زاده» از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و «محمد آرزمی» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل را به عنوان آثار برتر بخش فیلم‌سازی انتخاب کرد.

وی یادآور شد: مسابقه عکاسی و فیلم‌سازی «در قاب عاشورا» همزمان با ماه محرم و با همکاری شورای اقامه نماز و واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برای گروه‌های سنی نونهال(۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه(۱۲ تا ۱۴ سال)، نوجوان(۱۵ تا ۱۷ سال) و اعضای ارشد(۱۸ تا ۲۳ سال) فراخوان شد.

همزمان با ایام فاطمیه از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.