تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 14:51
کد خبر : 82449

شهرداری رشت به ارتقاء خدمات الکترونیک اهتمام جدی دارد

شهرداری رشت به ارتقاء خدمات الکترونیک اهتمام جدی دارد

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهردار رشت گفت: شهرداری رشت به موضوع هوشمندسازی شهر و ارتقاء خدمات الکترونیک به شهروندان اهتمام جدی دارد. سید محمد احمدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: هوشمند سازی و ارتقاء خدمات الکترونیک در کاهش هزینه‌ ها ، افزایش بهره‌ وری و نظارت و توسعه زندگی شهروندان نقش مهمی

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهردار رشت گفت: شهرداری رشت به موضوع هوشمندسازی شهر و ارتقاء خدمات الکترونیک به شهروندان اهتمام جدی دارد.

سید محمد احمدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: هوشمند سازی و ارتقاء خدمات الکترونیک در کاهش هزینه‌ ها ، افزایش بهره‌ وری و نظارت و توسعه زندگی شهروندان نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی موجب ایجاد منابع پایدار برای شهرداری می‌شود، افزود: توسعه متوازن و عادلانه مناطق کلانشهر رشت در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد.

احمدی هوشمند سازی را از اولویت‌ های اصلی شهرداری رشت عنوان و تصریح کرد: هوشمندسازی با تدوین یک نوع آمایش منطقه‌ ای در برقراری تعادل و توازن شهری کمک خواهد کرد ضمن اینکه ممیزی نوین املاک شهرداری رشت نیز نخستین گام برای تحقق شهر هوشمند است.

وی درباره انعقاد قرارداد سرمایه‌ گذاری و مشارکت در ممیزی نوین، هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک شهرداری رشت خاطر نشان کرد: این قرارداد روز گذشته با ارائه حرکت به سوی تحقق شهر هوشمند الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک شهروندی فی‌ مابین هلدینگ ICT فن‌ آوا و شهرداری منعقد شد.

وی با بیان اینکه مسیر شهر هوشمند در کلانشهر رشت را با همکاری هلدینگ فن‌ آوا تا تحقق این مهم ادامه می دهیم، اضافه کرد: اجرای طرح‌های مبتنی بر الکترونیک و فناوری سبب می‌ شود تا از بروز برخی انحرافات در شهرداری نیز جلوگیری شود.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمیعت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.