تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 12:47
کد خبر : 8226

عذرخواهی های سرمربی ساری جواب نداد؛ محرومیت؛ عاقبت دست زدن برای داور والیبال

عذرخواهی های سرمربی ساری جواب نداد؛ محرومیت؛ عاقبت دست زدن برای داور والیبال

جارستان-فدراسیون والیبال قبل از تشکیل کمیته انضباطی سرمربی و لیبرو عمران ساری را به دلیل اعتراض غیر اخلاقی به داور محروم کرد. جارستان-آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال با اتفاقات عجیبی در اردکان به پایان رسید و بازیکنان تیم عمران ساری برای اعتراض به داوری زمین را ترک کردند و برای داور دست می

جارستان-فدراسیون والیبال قبل از تشکیل کمیته انضباطی سرمربی و لیبرو عمران ساری را به دلیل اعتراض غیر اخلاقی به داور محروم کرد.


جارستان-آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال با اتفاقات عجیبی در اردکان به پایان رسید و بازیکنان تیم عمران ساری برای اعتراض به داوری زمین را ترک کردند و برای داور دست می زدند که داور با چند کارت قرمز پی در پی بازی را تمام کرد. بعد از این اتفاقات بهزاد محمودی سرمربی عمران ساری گفته بود:« باید هم این نکته را نیز از نظر دور نداشت که ظرفیت بازیکنان و مربیان هم  حدی دارد . وقتی داور پس از اشتباهات بسیار پس پایان از وقت استراحت و به هنگام ورود تیم به میدان برای چندمین بار متوسل به کارت قرمز می شود ، چگونه می شود بازیکن را کنترل کرد و مانع از واکنش ناخواسته شد ؟»
محمودی در پایان ضمن رد کردن حرکت بازیکنانش در دست زدن و رها کردن بازی از رئیس کمیته انضباطی والیبال خواستار رسیدگی به علت و دلایل اصلی اتفاقات رخ داده شد و اینکه مبادا باز هم معلول ها توبیخ و جریمه شوند . او در پایان گفت: «تجربه نشان داده که تنها با برخوردهای سخت گیرانه ، چنین مسائلی که جنبه فرهنگی دارند ، ریشه کن نخواهند شد.»
با تمام این صحبت ها فدراسیون والیبال ایران قبل از تشکیل کمیته انضباطی سرمربی و لیبرو این تیم را تا اطلاع ثانوی محروم کرد تا این دو به طور قطع محرومان هفته سوم باشند تا اینکه روز دوشنبه کمیته انضباطی بازیکنان خاطی را تعیین تکلیف کند.

 

* متن اطلاعیه سازمان لیگ به قرار زیر است:
در اجرای ماده دو بند ۹ (اختیارات رئیس سازمان لیگ) و تا تشکیل کمیته انضباطی افراد مشروحه زیر به علت ایجاد درگیری و رعایت نکردن اخلاق ورزشی با توجه به گزارش ناظر و داور مسابقه روز چهارشنبه پنجم آبان ماه بین تیم های خاتم ادرکان و سازمان عمران شهرداری ساری محروم می باشند:
۱- بهزاد محمودی سرمربی تیم سازمان عمران شهرداری ساری
۲- ناصر رحیمی لیبرو تیم سازمان عمران شهرداری ساری

“ورزش سه”،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.