تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 16:58
کد خبر : 82183

اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در ۹۸۰ مدرسه گیلان

اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در ۹۸۰ مدرسه گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از آغاز اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در ۹۸۰ مدرسه استان خبر داد. جمیل غریب روز  سه شنبه اظهار داشت : طرح کانون یاریگران زندگی به عنوان برنامه ای کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور است

جارستان به نقل از ایرنا؛معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از آغاز اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در ۹۸۰ مدرسه استان خبر داد.

جمیل غریب روز  سه شنبه اظهار داشت : طرح کانون یاریگران زندگی به عنوان برنامه ای کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور است و امسال برای دومین سال در استان گیلان اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: دبیرخانه طرح کانون یاریگران زندگی در گیلان در معاونت پرورشی و فرهنگی فعال است و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به صورت مشترک طرح را اجرا می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه طرح کانون یاریگران زندگی در سال تحصیلی گذشته در۷۵۲ مدرسه گیلان به اجرا درآمد، خاطر نشان کرد: امسال ۹۸۰ مدرسه در این استان تحت پوشش طرح قرار می گیرد ضمن اینکه سال تحصیلی آینده ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ در تمامی مدارس اجرا خواهد شد.

وی گسترش نرخ پوشش کانون یاریگران زندگی در مدارس، ارتقاء کیفیت برنامه و هویت بخشی و شبکه سازی را از اهداف اختصاصی اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: توجه به خانواده به عنوان ظرفیت ارزشمند برای تشکیل کانون یاریگران زندگی و مناسب سازی اجرای برنامه با مقتضیات و شرایط بهداشتی دوران کرونا از جمله سیاست های کنونی در اجرای طرح است.

وی با بیان اینکه در این راستا به دانش آموزان درباره خطرات مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن آگاهی داده می شود، اظهار داشت: امسال نیز با توجه به شرایط  کرونایی این فعالیت ها در بستر فضای مجازی شاد انجام می گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان بیان داشت: برگزاری دوره های توانمندسازی همکاران فرهنگی متولی در اجرای طرح کانون یاریگران زندگی از جمله دیگر برنامه های اآن ست.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.